Χαμηλότερα κατά 1,9% διαμορφώθηκαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις της Coca Cola HBC το γ’ τρίμηνο, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ ο όγκος πωλήσεων κινήθηκε 1% χαμηλότερα, έναντι αύξησης 5,4% πέρυσι, καθώς κατά το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι είχαν καταγραφεί αυξημένες πωλήσεις λόγω μεγαλύτερης ζήτησης στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία, ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές συνέχισε την τάση που καταγράφηκε το πρώτο εξάμηνο του έτους, επηρεαζόμενος από την αρκετά υψηλότερη συγκριτική βάση το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι. Η πτώση κατά 2,5% οφείλεται στις μειωμένες πωλήσεις στην κατηγορία εμφιαλωμένων νερών σε Ιταλία και Αυστρία.
Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές υποχώρησε κατά 4,2% στη διάρκεια του τριμήνου, έναντι αύξησης 10,4% κατά το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.
Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,3%, γεγονός που σηματοδοτεί βελτίωση σε σχέση με την τάση του πρώτου εξαμήνου και οφείλεται στη συνεχιζόμενη άνοδο των πωλήσεων στη Νιγηρία και τη Ρουμανία και στην επιβράδυνση της πτώσης του όγκου πωλήσεων στη Ρωσία.
Σε ό,τι αφορά τα έσοδα, σύμφωνα με την Coca Cola HBC, η έμφαση που δόθηκε στις πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και η βελτίωση του μείγματος κατηγορίας και συσκευασίας, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις τιμών στις αναδυόμενες αγορές οδήγησαν σε μία αύξηση 3,8% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση.
Ως αποτέλεσμα, η αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση στη διάρκεια του τριμήνου ανήλθε σε 2,8%. Συνυπολογίζοντας τον αρνητικό αντίκτυπο των συναλλαγματικών ισοτιμιών της τάξης του 4,5%, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις υποχώρησαν κατά 1,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Οι επιδόσεις μας στο τρίτο τρίμηνο του έτους επιβεβαίωσαν τις προσδοκίες μας, ενώ ο χαμηλότερος όγκος πωλήσεων αντανακλά τη σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων που παρατηρήθηκε κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015. Είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα των εμπορικών πρωτοβουλιών, τα οποία οδήγησαν σε βελτίωση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Οι επιχειρηματικές μας δραστηριότητες εξελίσσονται ικανοποιητικά και παραμένουμε πεπεισμένοι ότι θα πετύχουμε τις προσδοκίες μας για το σύνολο του έτους».