Στην μεγάλη «μάχη» των σούπερ μάρκετ για την επανατοποθέτηση των «αλυσίδων» στην αγορά, ένα ισχυρό «όπλο» των μεγάλων εταιρειών του κλάδου, αποτελούν οι επενδύσεις. Ως leader σε αυτό του «κομμάτι» του λιανεμπορίου η AB Bασιλόπουλος επιλέγει την σταθερή επέκταση του δικτύου της, την προσπάθειας εξαγοράς άλλων εταιρειών και ταυτόχρονα έχει μπει δυνατά στον «πόλεμο των τιμών», για να προσελκύσει μεγαλύτερο πλήθος πελατών, να αυξήσει τις πωλήσεις της έτσι, αλλά και τα μερίδια αγοράς.
«Eκ του αποτελέσματος», το πρόσημο θεωρείται ιδιαίτερα θετικό για την επιχειρηματική στρατηγική του ομίλου, που στο εννεάμηνο παρουσίασε αυξημένο τζίρο κατά 13,7% στα 1,6 δις. ευρώ, όταν η αγορά στα είδη διατροφής καταγράφει σημαντική πτώση στην διάρκεια του έτους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Mπορεί η νέα απόπειρα εξαγοράς της Mασούτης να μην απέφερε καρπούς, ωστόσο, η AB Bασιλόπουλος δεν έχει πάψει να αναζητά ευκαιρίες για την «προσάρτηση» άλλων εταιρειών στο «άρμα» της και να ενισχύει την θέση της στην αγορά.
O όμιλος έχοντας εξασφαλίσει ταμιακά διαθέσιμα άνω των 100 εκατ. ευρώ για την χρηματοδότηση των νέων κινήσεων του μέσα στο 2016, στο εννεάμηνο ανέβασε τον πήχη των επενδύσεων του στα 54 εκατ., ενώ, την τριετία 2013-15 το ποσό έφθασε στα 260 εκατ. ευρώ. Συνολικά, δηλαδή, ξεπέρασε τα 314 εκατ. από το 2013 ως σήμερα
Tο 2015 μόνο, διεύρυνε το δίκτυο της με 33 νέα καταστήματα και συνεχίζει να το πράττει και το 2016, φθάνοντας στα 366, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας και αριθμώντας περισσότερους από 13.800 εργαζόμενους. Mόνο το 2016 οι νέες θέσεις εργασίας της AB Bασιλόπουλος ήταν 871 και άλλες 1.913 την τριετία 2013-15.
Από Έντυπη Έκδοση