Ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης παρέχει το “Support 360°”, η νέα επιχειρηματική κίνηση της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, σε συνέχεια του δυναμικού επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας, ύψους 15 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο σημερινής συνάντησης με δημοσιογράφους, ο κ. Μιχάλης Ζιγλής, Διευθυντής Προμηθειών και Υπηρεσιών της DSGi για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, παρουσίασε το ολοκληρωμένο brand υπηρεσιών για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, το οποίο περιλαμβάνει 6 βασικούς άξονες: Την ολική υποστήριξη και προστασία όλων των συσκευών με την υπηρεσία Total Support και επιπλέον προστασία για τα κινητά τηλέφωνα και τα GPS με την υπηρεσία Safe Mobile & GPS, την άμεση παράδοση κατ’ οίκον, τη σωστή εγκατάσταση, την κατάλληλη συντήρηση, την επισκευή και τις εξειδικευμένες υπηρεσίες υπολογιστών.
“Μέχρι το τέλος Μαΐου, σε 23 καταστήματα Κωτσόβολος θα βρίσκονται ειδικά σηματοδοτημένα σημεία, τα Support 360 corners, στα οποία οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν πληροφορίες και να αποκτούν σε τυποποιημένη μορφή τις υπηρεσίες ή το συνδυασμό υπηρεσιών, που χρειάζονται”, διευκρίνισε ο κ. Ζιγλής.
Την ικανοποίησή του για την πορεία και την εξέλιξη της εταιρείας εξέφρασε ο Κρις Μάθιους, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Dixons South East Europe, με αφορμή την παρουσίαση του νέου brand.
“Είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματά μας, δεδομένης της δύσκολης κατάστασης της αγοράς, η οποία στο σύνολό της κινείται πτωτικά σε ποσοστό περίπου 25%”, δήλωσε ο κ. Μάθιους, ενώ πρόσθεσε ότι η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) εμφάνισε θετικό πρόσημο κατά 5-6 εκατ. ευρώ, παρουσίασε βελτιωμένη ρευστότητα, ενώ τα κέρδη προ φόρων (EBIT) σημείωσαν μικρές απώλειες. Κατά τα λεγόμενα του, σημαντικό στοιχείο για τη θετική πορεία της Κωτσόβολος είναι το γεγονός ότι λειτουργεί με μηδενικό δανεισμό.
“Στόχος μας παραμένει η υγιής ανάπτυξη”, υπογράμμισε ο κ. Μάθιους. “Στην ανοδική πορεία της Κωτσόβολος έχουν συμβάλει καθοριστικές ενέργειες, που έχουν ως σημείο αναφοράς τον καταναλωτή, όπως η αναβάθμιση υπηρεσιών εξυπηρέτησης, η βελτίωση εξυπηρέτησης τηλεφωνικού κέντρου (διπλασιασμός απαντημένων κλήσεων), η μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης (από 12΄ σε 3,5΄)”, η εστίαση σε κερδοφόρες εμπορικές θέσεις, καθώς και η απόδοση των εκσυγχρονισμένων καταστημάτων”, ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι η Κωτσόβολος παρουσιάζει τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποιημένων πελατών, γεγονός που οφείλεται και στη συνεχή μετεκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού. Σύμφωνα με τον ίδιο, το φαινόμενο της γραφειοκρατίας θα εκλείψει, καθώς οι αγορές θα πραγματοποιούνται με έναν κωδικό με τα στοιχεία του πελάτη, που θα απλοποιεί τις διαδικασίες.
Τέλος, ο κ. Μάθιους επεσήμανε ότι η Κωτσόβολος κατατάσσεται στην 3η θέση των ηλεκτρονικών αγορών, ενώ πριν από δύο χρόνια βρισκόταν στην 7η θέση.