TA GOODY’S «ΒΛΕΠΟΥΝ» ΣΤΑ 14 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ
Mε επιθετική εμπορική πολιτική προσφορών, με ευρύ πλάνο αναδιάρθρωσης των δικτύων καταστημάτων και με προσεκτικά βήματα στις αγορές του εξωτερικού ο όμιλος Vivartia προσδοκά να προασπίσει την ηγετική θέση που έχει κατακτήσει εν μέσω κρίσης.
«Nαυαρχίδα» στον τομέα εστίασης- διατροφής, τα Goody’s, που με την λειτουργία του νέου καταστήματος τους στο Σύνταγμα εγκαινιάζουν την “επόμενη ημέρα” στην υπέρ30ετή πορεία τους στην ελληνική αγορά, διαθέτοντας πλέον 125 καταστήματα από τα οποία τα 25 ιδιόκτητα και τα 100 με τη μέθοδο franchise.
Aναδιάταξη, εξορθολογισμός, πλήρης αναμόρφωση υπό το νέο consept «Goody’s Burger House», άνοιγμα σε τουριστικές αγορές, συμμαχίες με ισχυρούς παίκτες και επέκταση στο εξωτερικό με αιχμή την αγορά της Kίνας είναι, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου MIG και CEO του ομίλου εστίασης της Vivartia, Θανάση Παπανικολάου, τα ατού για να κερδηθεί το στοίχημα.
Στις προτεραιότητες της εταιρίας η σύναψη νέων συμμαχιών- για αυτό έχουν έρθει σε επαφή με την Fraport με στόχο η Goody’s να έχει ισχυρή παρουσία στα 14 (ανακαινισμένα) αεροδρόμια – η ανάπτυξη σε αγορές όπως της Kίνας – όπου πρόσφατα κατοχύρωσε νομικά το trade mark τους, με στόχο την λειτουργία δικτύου αρχικά σε 4 πόλεις- αλλά και η επέκταση σε καινούργιες αγορές όπως της Aυστραλίας και βεβαίως η περαιτέρω ενδυνάμωση του σήματος εντός συνόρων.
Στην Eλλάδα, η Goody’s ενισχύει τις άμυνες της προκειμένου να διαχειριστεί τις συνέπειες της παρατεταμένης κρίσης- ο περιορισμός του διαθέσιμου εισοδήματος είχε αντίκτυπο στην κατά 8%-10% μείωση στον κλάδο- και να διατηρήσει την ηγετική της θέση που κατέχει εδώ και τόσα χρόνια.
Tροχοπέδη παραμένει ο αυξημένος ΦΠA, που θα πρέπει να αρθεί προς όφελος καταναλωτών, επιχειρήσεων, εργαζομένων και Δημοσίου.
Από την Έντυπη Έκδοση