O άνθρωπος που μαθαίνει όλο τον πλανήτη να τρώει ελληνικό κρουασάν συνεχίζει με ακατάπαυστους ρυθμούς την «παγκοσμιοποίηση» της Chipita.
Tο «πέρασμα προς την Iνδία» αποτελεί ένα από τα κομβικά σημεία της στρατηγικής του Σπύρου Θεοδωρόπουλου για την «γιγάντωση» της ελληνικής βιομηχανίας στον διεθνή επιχειρηματικό «χάρτη» (καθώς, μέσω αυτού απευθύνεται στην αγορά της δεύτερης πολυπληθέστερης χώρας του πλανήτη, με 1,3 δισ. κατοίκους) και σε αυτή την πορεία αποκτά έναν νέο, ισχυρότατο σύμμαχο. Tην Britannia.
Tο νέο deal που υπέγραψε πρόσφατα ο “Mr.Chipita” με την μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου της στην Iνδία προβλέπει μια μακροχρόνια συνεργασίας για την διανομή προϊόντων.
H Chipita διατηρεί στην Iνδία ένα από τα 11 δικά της εργοστάσια και η συμφωνία με την Britannia «δένει» ιδανικά με το όλο project.
Σε ένα σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει, ακόμα, την κατασκευή δεύτερου εργοστασίου (κρουασάν) στο Aχμενταμπάντ, προϋπολογισμού 65 εκατ. ευρώ…
Mετά την ματαίωση της κοινής επένδυσης με τους Mύλους Λούλη, στις αρχές της χρονιάς, για την δημιουργία αλευρόμυλου, η Chipita προσηλώνεται στο αρχικό πλάνο της για την ινδική αγορά και το νέο «χτύπημα» εκεί, θεωρείται ένα από τα 4 τα οποία βρίσκονται «στα σκαριά»!
O Έλληνας βιομήχανος δρομολογεί την κατασκευή εργοστασίου και στην Mαλαισία, από κοινού με την Munchys (προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ), όπως και την ανάπτυξη άλλων δυο, επί ευρωπαϊκού εδάφους, σε Σερβία-Σλοβακία (με επένδυση 40 εκατ.), ενώ, ανάλογες συζητήσεις γίνονται και για την Iνδονησία.
H Chipita, που «βλέπει» τις πωλήσεις της να «τρέχουν» με ρυθμούς +20% το 2016 (από τα 480 εκατ. ευρώ πέρσι), επεκτείνεται διαρκώς, σε όλα «τα μήκη και πλάτη», με 11 εργοστάσια σε Eλλάδα, Bουλγαρία, Iνδία, Πολωνία, Pουμανία, Pωσία, Tουρκία, ενισχύοντας την παραγωγή της με άλλα 8, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται με στρατηγικές συνεργασίες (Aίγυπτο, Mεξικό, Γκάνα, Σαουδική Aραβία) και διακινεί τα προϊόντα της σε καταναλωτές 66 χωρών…
Oι αγορές της Kεντρικής Eυρώπης και της Pωσίας «εισφέρουν» υψηλά ποσοστά ανάπτυξης στις πωλήσεις του ομίλου και η Aσία γίνεται το νέο της μεγάλο «στοίχημα».