Τα προβλήματα με τα έργα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης φαίνεται να προκαλούν γενικότερο ζήτημα με την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην γερμανική Fraport.
Κύκλοι με γνώση των όσων συμβαίνουν σημειώνουν στην Καθημερινή: «Εάν δεν λυθούν τα προβλήματα που προκαλούν τα έργα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, η Fraport είναι υποχρεωμένη όταν παραλάβει το αεροδρόμιο Μακεδονία να το κρατήσει κλειστό όχι μόνο γιατί δεν έχουν τηρηθεί τα συμφωνηθέντα, αλλά κυρίως γιατί δεν θα μπορεί να το λειτουργήσει όπως πρέπει και με ασφάλεια.
» Μια τέτοια εξέλιξη θέτει σε κίνδυνο ματαίωσης όλη τη συμφωνία παραχώρησης των 14 αεροδρομίων, καθώς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο αεροδρόμιο από τα 14 και σημαντικός πυλώνας της επένδυσης.»
Μιλούν δε για επιμονή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας «να υλοποιήσει το έργο μεσούσης της τουριστικής περιόδου αντί να αναβάλει την έναρξή του έργου, που ούτως ή άλλως δεν έχει γίνει 10 χρόνια τώρα, για μια εποχή με λιγότερη κίνηση στο αεροδρόμιο, όπως είναι ο Σεπτέμβρης».
Άλλες πηγές πάντως αναφέρουν πως η Fraport είχε λάβει καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις για το θέμα από την κυβέρνηση αλλά οι σχετικές αποφάσεις, η αναστολή δηλαδή του έργου, δεν έχει υλοποιηθεί.
Κύκλοι του υπουργείου, αλλά και κορυφαίοι παράγοντές του, διέρρεαν στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας πως ήταν θέμα χρόνου οι σχετικές ανακοινώσεις αλλά τώρα η Fraport εμφανίζεται να βρίσκεται με εξαντλημένη την υπομονή της.