Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ για το 2017 σχεδιάζει να πραγματοποιήσει η Lidl στην ελληνική αγορά – άλλα 100 εκατ. ευρώ επένδυσε το 2016 – ενώ αύξησε τις πωλήσεις της πάνω από 6% στο πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος οικονομικού της έτους, δηλαδή από τον Μάρτιο ως τον Ιούνιο, όπως αναφέρει μιλώντας προς το ΑΠΕ – ΜΠΕ ο επικεφαλής της Lidl Hellas Ιάκωβος Ανδρεανίδης.
Ο κ. Ανδρεανίδης τονίζει ότι «ο ανταγωνισμός είναι αναπόφευκτος και ευπρόσδεκτος όταν αναπτύσσεται σε θεμιτά πλαίσια και όταν τα αποτελέσματά του επιφέρουν πλεονεκτήματα στην καθημερινότητα του καταναλωτή».
Σημειώνει ακόμη πως «θέτουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην προώθηση και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων εντός κι εκτός Ελλάδας και των Ελλήνων προμηθευτών και παρόλο που συνεργαζόμαστε σήμερα με έναν αξιόλογο αριθμό προμηθευτών και παρόχων υπηρεσιών στην Ελλάδα ο στόχος μας είναι να τον αυξάνουμε συνεχώς».