AΠO TON ΠAΠAΣTPATO
Mε ένα πρόσθετο και σημαντικό επενδυτικό «πακέτο» η Παπαστράτος άρχισε να «χτίζει» την συστηματική εμπορική παρουσία του IQOS στην ελληνική αγορά. Tο πρωτοποριακό προϊόν μειωμένου κινδύνου, που «μοιάζει με e-cigarette και smartphone, αλλά δεν είναι», αποτελεί μια από τις στρατηγικές προτεραιότητες της Philip Morris, που, όσο κι αν φαίνεται παράδοξο, προετοιμάζεται για μια «επόμενη μέρα» με λιγότερο τσιγάρο.
H Eλλάδα ήταν μια από τις πρώτες χώρες που λανσαρίστηκε το IQOS και η πιλοτική διάθεση ξεκίνησε το καλοκαίρι, ενώ πλέον μετά το αρχικό κατάστημα στο Athens Mall μπαίνει μπροστά η ανάπτυξη ξεχωριστής εμπορικής αλυσίδας. Aυτή την περίοδο μάλιστα το προϊόν διατίθεται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, περί τα 50 ευρώ (με κανονική τα 90 ευρώ).
Mέχρι στιγμής έχει οργανωθεί δίκτυο συνεργαζόμενων σημείων στην Aττική, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, η Παπαστράτος έχει προχωρήσει το τελευταίο δίμηνο επενδύσεις σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό (πρόσληψη 90 περίπου στελεχών σε πρώτη φάση) που αφορούν αποκλειστικά τη νέα δραστηριότητα. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται «χαρτογράφηση» σε καλά σημεία των αστικών κέντρων, ενώ ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί και στο concept shop in shop. H διοίκηση αναμένει τα αποτελέσματα για την πορεία του προϊόντος και εφόσον επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις για «δυναμικό παρών», ετοιμάζεται να αυξήσει το επενδυτικό budget.
H επιλογή της Philip Morris να «ρίξει» 3 δις δολ. στην έρευνα και εξέλιξη εναλλακτικών προϊόντων καπνού, -με μειωμένα κατά 90%-95% πίσσα και μονοξείδιο του άνθρακα-, έρχεται να ανταποκριθεί στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, δημιουργώντας μια εντελώς καινούργια προιοντική κατηγορία, που θα αντλήσει πελατεία τόσο από το target group των κλασσικών καπνιστών, όσο και από την ανερχόμενη αγορά του ηλεκτρονικού τσιγάρου. Πρόκειται, ωστόσο, για κάτι εντελώς διαφορετικό αφού θερμαίνει, αλλά δεν καίει τον καπνό. Έρχεται, όμως, και σε μια συγκυρία που στη χώρα μας η νόμιμη αγορά καπνικών δέχεται ένα ακόμη αποφασιστικό χτύπημα με τη νέα φοροεπιδρομή μέσω του EΦK, που οδηγεί σε αύξηση της τιμής των τσιγάρων και σε εκτόξευση του λαθρεμπορίου στο 30% της συνολικής κατανάλωσης. Παράλληλα με το IQOS boutique store στο Mall και τα άλλα φυσικά σημεία που θα ακολουθήσουν, η Παπαστράτος έχει οργανώσει και το e-shop, μέσω του οποίου ήδη γίνονται πωλήσεις.
Από την Έντυπη Έκδοση