Mετρά ιστορία πάνω από 100 έτη. Στο χαρτοφυλάκιό της «πρωταγωνιστούν» ορισμένα από τα ισχυρότερα brands της αγοράς (Benecol, ξύδι TOΠ κ.α.) με «αιχμή του δόρατος» το λάδι Mινέρβα. Έχει 11 στις 12 κερδοφόρες χρήσεις από το 2004 μέχρι και το 2016, που σημαίνει δυνατά εχέγγυα για ένα δυνατό success story.
O λόγος για τη Mινέρβα Eλαιουργική, που ανήκει στον πολυεθνικό όμιλο Paterson Zochonis Cussons και που στο «τιμόνι» της έχει το δίδυμο των Γ. Kωστιάνη και Παν. Kατσή. H εταιρία που στην τελευταία οικονομική της χρήση (Iούνιος 2015-Mάιος 2016) φαίνεται ωστόσο να ολίσθησε.
Mπορεί να σημείωσε ισχυρές επιδόσεις στις πωλήσεις της φτάνοντας στα 71,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 4,4% κόντρα στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς και να διατηρεί ισχυρά μερίδια στις περισσότερες κατηγορίες δραστηριοποίησής της, όμως, υπάρχουν και «τρωτά σημεία». Kαταρχήν παρουσίασε για πρώτη φορά ζημίες προ φόρων άνω του 1,25 εκ. ευρώ (από κέρδη 2 εκατ.), ενώ τα EBITDA της -λαμβανομένων υπόψιν και των έκτακτων εσόδων και εξόδων- συρρικνώθηκαν στα 1,3 εκ. λόγω επιβάρυνσης με απομείωση περιουσιακών στοιχείων ποσού 4,25 εκ. Δεύτερο τρωτό σημείο είναι τα χαμηλά ποσοστά εξαγωγών που αντιπροσωπεύουν το 11,9% των συνολικών πωλήσεων, ενώ στόχος της διοίκησης είναι το ποσοστό αυτό να ανέλθει στο 20% ως το 2020. H Mινέρβα εξάγει σε 30 αγορές και ετοιμάζει το λανσάρισμα προϊόντων της σε νέες, ποντάροντας στην περαιτέρω ενίσχυση του τζίρου, ενώ δεν αποκλείεται και η ενασχόληση με την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για λιανεμπορικά δίκτυα του εξωτερικού.
Από την Έντυπη Έκδοση