Η αμέλεια του Υπουργείου Υποδομών να καταρτίσει την απαραίτητη απόφαση με τις διορθώσεις για την αποζημίωση των δημοσίων υπηρεσιών, προς διασφάλιση του νέου ιδιοκτήτη, δημιουργεί μείζον πρόβλημα στην διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υποβάλλοντάς την σε νέες καθυστερήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπογραφείσα απόφαση για την αποζημίωση στην περίπτωση των άγονων γραμμών δεν διασφαλίζει τους νέους ιδιοκτήτες ούτε ως προς την εγγυημένη καταβολή τους ούτε ως προς το ύψος αυτών.
Η επιτακτικότητα της επίλυσης του ζητήματος έγκειται στο ότι η σύμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιέχει, σύμφωνα με πληροφορίες, διαλυτική αίρεση της συμφωνίας, που ενεργοποιείται σε περίπτωση που δεν εκδοθεί η απαιτούμενη υπουργική απόφαση μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Σημειώνεται πως, για την επόμενη πενταετία, η αποζημίωση για τις άγονες γραμμές διαμορφώνεται σε 50 εκατ. ευρώ ετησίως.