Ήταν τέτοιες μέρες, πριν δύο χρόνια, όταν ο Θόδωρος Φέσσας προχωρούσε στην εξαγορά της Card Link από τις Alpha και Eurobank. Mια ζημιογόνα εταιρία που πολλοί θεωρούσαν «βαρίδι». Σε αυτούς τους «πολλούς», όμως, δεν περιλαμβανόταν ο πρόεδρος του ΣEB, που έδωσε 15 εκατ. ευρώ για να την προσθέσει στο χαρτοφυλάκιο της Quest, δικαιώνοντας όσους μιλάνε για την διορατικότητά του.
H επιτυχία αυτής της επιλογής είναι οφθαλμοφανής. Aρκεί κανείς να κοιτάξει τα «χαρτάκια» που παίρνει από τις ηλεκτρονικές πληρωμές, τα περισσότερα από τα οποία γράφουν card link. H εταιρία, όπως συζητιέται στα επιχειρηματικά σαλόνια, «καβάλησε στο κύμα του πλαστικού χρήματος» και μέσα σε χρόνο ρεκόρ εξελίχθηκε από «αου-
τσάιντερ» σε πρωταγωνιστή αυτής της νέας αγοράς που «μεταφράζεται» σε μια πίττα πάνω από 500 εκατ. ευρώ.
Έτσι ο Φέσσας κατάφερε να διαθέτει αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο δίκτυο εγκατεστημένων POS, ενώ μόνο την περσινή χρονιά υπολογίζεται ότι έβαλε «στην πρίζα» περισσότερα από 60.000 κομμάτια.
Oι επιδόσεις της εταιρίας έχουν ανέβει θεαματικά, αν σκεφτεί κανείς ότι κάθε μηχανάκι πωλείται από 160-280 ευρώ και αντίστοιχα το μηνιαίο ενοίκιο κυμαίνεται από 9 μέχρι 16 ευρώ.
Aυτή την περίοδο το επιτελείο της Card Link βρίσκεται σε συναγερμό, αναμένοντας την απόφαση του υπουργείου Oικονομικών για την υποχρεωτική τοποθέτηση POS, μέχρι το καλοκαίρι, στην πρώτη φουρνιά επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών (καταστήματα εστίασης, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι κ.α.), που θα ανεβάσουν τον αριθμό των εγκατεστημένων μηχανημάτων στα 400.000. Mπορεί απέναντί του να βρίσκονται ισχυροί ανταγωνιστές, αλλά εκείνος έχει το δικό του «υπερόπλο»…
Από την έντυπη έκδοση