Άνοδο της τάξης του 11% σημείωσαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Hennes & Mauritz τον Απρίλιο, ενώ οι συνολικές πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 21% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Τα στοιχεία αυτά αντανακλούν τις θετικές επιδράσεις από τον εορτασμό του Πάσχα και τις καλές καιρικές συνθήκες, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις περιλαμβάνουν τις πωλήσεις μέσω των καταστημάτων, του διαδικτύου και των καταλόγων σε χώρες όπου η H&M δραστηριοποιείται για τουλάχιστον ένα χρόνο.
Σημειώνεται ότι στις 30 Απριλίου η H&M λειτουργούσε 2.264 καταστήματα, 11% περισσότερα σε σχέση με τα 2.037 του περασμένου έτους.