Ανακοινωθηκε και επίσημα η ολοκλήρωση της συνεργασίας μεταξύ της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Κρητικός και της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας Γρηγοριάδης, με σκοπό τη δημιουργία ενός νέου ανταγωνιστικού σχήματος στον χώρο της λιανικής τροφίμων.
Η επίσημη ανακοίνωση
«Τα super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ και ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την έναρξη της μεταξύ τους συνεργασίας. Η στρατηγική αυτή συνεργασία συνάφθηκε με σκοπό την δημιουργία ενός νέου ανταγωνιστικού σχήματος μέσω της συμμετοχής της ΚΡΗΤΙΚΟΣ στην μετοχική σύνθεση της ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ.
Το νέο Εταιρικό σχήμα θα λειτουργεί με τα εμπορικά σήματα της ΚΡΗΤΙΚΟΣ και θα εφαρμόζει το marketing plan, το κωδικολόγιο, την εμπορική, επικοινωνιακή και πιστωτική πολιτική της.
Τα super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ είναι μέλος του ομίλου ΕΛΟΜΑΣ με 112 καταστήματα πώλησης και 4 κέντρα logistics. Έχουν παρουσία σε 7 νομούς της Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας και απασχολούν 1300 εργαζομένους. Ο μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης την τελευταία πενταετία ανέρχεται σε 16,3%και η κερδοφορία της το ίδιο χρονικό διάστημα αυξήθηκε κατά 275%. Με συνεχόμενη ανοδική πορεία, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ αυξάνει το μερίδιο της ενισχύοντας την θέση της στην Ελληνική αγορά, βρισκόμενη στο ΤOP 10 των μεγαλύτερων super market της χώρας.
Τα super market ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ μέλος του ομίλου ΕΛΟΜΑΣδραστηριοποιούνται στους νομούς Καστοριάς, Κοζάνης, Φλώρινας, Γρεβενών και Καρδίτσας με 40 καταστήματα και 1 κέντρο logistics. Αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο super market στην Δυτική Μακεδονία, έχει στο δυναμικό της 500 εργαζομένους συμβάλλοντας σημαντικά στις τοπικές οικονομίες.
Μέσω του νέου σχήματος η ΚΡΗΤΙΚΟΣ εισέρχεται δυναμικά και στην Βόρεια Ελλάδα προσφέροντας την δυνατότητα στους πελάτες της, να λάβουν όλα τα οφέλη που θα προκύψουν από τις συνέργειες και την ενδυνάμωση των δύο εταιριών.
Με το νέο σχήμα, οι δύο Εταιρείες θα έχουν παρουσία σε 12 νομούς της χώρας, με 152 καταστήματα λιανικής πώλησης και με ετήσιο κύκλο εργασιών που υπερβαίνει τα 240 εκατομμύρια ευρώ.
Σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, δύο αμιγώς Ελληνικές εταιρίες, συνεργάζονται και αναπτύσσονται δυναμικά, αποδεικνύοντας ότι με σωστούς χειρισμούς και έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, μπορούν να ξεπεραστούν όλα τα εμπόδια».