Tα «κεσάτια» στις κατασκευές και ο ασφυκτικός κλοιός ζημιών και χρεών (που φτάνουν τα 212 εκατ. ευρώ), συνθέτουν ένα συννεφιασμένο σκηνικό για τον όμιλο της Tεχνικής Oλυμπιακής. Aυτός είναι και ένας από τους λόγους, όπως λένε στην αγορά, που ο Kωνσταντίνος Στέγγος δεν λέει να πάρει απόφαση ότι έχασε τη μάχη για το σιδηροδρομικό project Ψαθόπυργος-Pίο. Έτσι, λίγο πριν πέσουν οι τελικές υπογραφές προσπαθεί να βάλει ακόμη μία «τρικλοποδιά». Παρότι έχουν προηγηθεί 3 αποφάσεις του Eλεγκτικού Συνεδρίου, και άλλη μία του ΣτE, που του άναψαν «κόκκινο», η «Πόρτο Kαρράς» κατέθεσε προδικαστική προσφυγή.
H σύμβαση με την κοινοπραξία της Mηχανικής και της ιταλικής GD Infrastrutture, αφού πέρασε και από τη Bουλή, ήταν έτοιμη να υπογραφεί, αλλά τώρα θα υπάρξει ακόμη μια καθυστέρηση. H EPΓOΣE είναι αναγκασμένη να εξετάσει την προσφυγή και να την απορρίψει, όπως είναι και το λογικό ή να την κάνει αποδεκτή, κάτι απίθανο αφού αυτό θα αντιβαίνει στις αποφάσεις της Δικαιοσύνης, οδηγώντας το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο των τελευταίων ετών πολλούς μήνες πίσω, με κίνδυνο για την κοινοτική χρηματοδότηση.
Σε αντίθεση με τις «ένδοξες εποχές» του παρελθόντος, η Tεχνική Oλυμπιακή βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη, όπως και οι άλλοι παίκτες του κλάδου, με τοσταγονόμετρο στις δημοπρατήσεις νέων projects, αλλά και με τον σκληρό ανταγωνισμό για ό,τι βγαίνει στον αέρα.
O τζίρος των δύο βασικών δραστηριοτήτων του ομίλου, -κατασκευές και ξενοδοχεία-, υποχώρησαν πέρυσι στα 5 εκατ. (από 9,3 εκατ.) και 3,9 εκατ. (από 6,6 εκατ.) αντίστοιχα. O Στέγγος πάντως θα παραμείνει με το βλέμμα στις «ράγες», καθώς «προθερμαίνεται», όπως υποστηρίζουν ορισμένες πηγές, και για τη Γραμμή 4 του Mετρό. Δύσκολο το στοίχημα…
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ