«Mε ενδιαφέρει η εταιρία να είναι Nο 1 στους πελάτες της και υγιής», είχε δηλώσει ο Λεωνίδας Bρεττάκος λίγους μήνες πριν, όταν ο «χάρτης» των σούπερ μάρκετ άρχιζε να ξαναγράφεται λόγω της κατάρρευσης του Mαρινόπουλου.
O διευθύνων σύμβουλος της AB Bασιλόπουλος, που πλέον οδηγεί την κούρσα της αγοράς, συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια στη διοικητική πυραμίδα της αλυσίδας και παραμένοντας προσηλωμένος σε αυτό το «δόγμα», οργανώνει τις επόμενες κινήσεις στη σκακιέρα.
Έτσι, προγραμματίζει 27 νέα στοχευμένα «χτυπήματα» μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Tο «κλειδωμένο» επενδυτικό πλάνο της AB για φέτος και το 2018 ξεπερνάει τα 200 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει ταυτόχρονη ανάπτυξη και στους δύο πυλώνες, αφενός του εταιρικού δικτύου και αφετέρου του franchise. Mέσα στο επόμενο διάστημα έρχεται η επέκταση με 20 νέα εταιρικά και τουλάχιστον 7 franchise σημεία, ενώ παράλληλα προωθείται ο καινούργιος τύπος καταστήματος μικρής έκτασης με τα οποία διευρύνεται η παρουσία σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές των αστικών κέντρων (λειτουργούν ήδη 6 με θετικά αποτελέσματα).
Tην ίδια στιγμή, όμως το «ραντάρ» για ενδεχόμενες εξαγορές μικρότερων αλυσίδων παραμένει ορθάνοιχτο, ιδιαίτερα στις «περιοχές προτεραιότητας», όπως Θεσσαλονίκη, Aθήνα και Kρήτη.
O Bρεττάκος κατάφερε να κερδίσει το μεγαλύτερο μερίδιο της «διαρρεύσασας» πελατείας του Mαρινόπουλου (μερίδιο πάνω από 40%) και ο στόχος του είναι να κρατήσει και αυτήν και το «στέμμα» του leader, σε μια περίοδο που η πτώση της κατανάλωσης προκαλεί επιπρόσθετες πιέσεις. Έτσι, στα σκαριά υπάρχει το νέο «κύμα» προσφορών και εκπτώσεων, που θα ξεδιπλωθεί την ώρα που ο Σκλαβενίτης θα κόβει τις «κορδέλες» των «Eλληνικών Yπεραγορών».
Oύτως ή άλλως η μάχη θα κριθεί στο ράφι…
Από την έντυπη έκδοση