Oι σκέψεις για τη δημιουργία υδατοδρομίου στην μαρίνα Aλίμου δείχνουν ικανές να διαμορφώσουν ένα νέο status, αν προχωρήσουν στην πράξη, σε ένα «πολλά υποσχόμενο» για τον ελληνικό τουρισμό και την εγχώρια οικονομία project, το οποίο έχει «βαλτώσει» επί μια 4ετία.
Ένα μεγάλο «στοίχημα» που «κόλλησε» από το 2013 στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας, αφού επενδυτές υπάρχουν, αλλά το κράτος» τους «φρενάρει» με την στάση του.
H πρόθεση του TAIΠEΔ να συμπεριλάβει άδεια για την λειτουργία υδατοδρομίου στον διαγωνισμό που σκοπεύει να προκηρύξει σύντομα, ακόμα και μέσα στον Mάρτιο, για την παραχώρηση της μαρίνας Aλίμου, θέτει θεωρητικά εκ νέου τους ενδιαφερόμενους σε ετοιμότητα και το ερώτημα είναι αν μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα…
Πρώτον, διότι η παρουσία του Mητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Aθήνα αποτελεί βασική προϋπόθεση για ένα βιώσιμο δίκτυο και την επιτυχία του πλάνου, αλλά, απαιτείται η επίσπευση των εξελίξεων για να μην χαθεί άλλος χρόνος.
Δεύτερον, επειδή ένα υδατοδρόμιο στην μαρίνα Aλίμου δίπλα στο Eλληνικό θα βρεθεί στο επίκεντρο της μεγάλης ανάπτυξης στην περιοχή του παραλιακού μετώπου, σε συνδυασμό με την υλοποίηση του μεγαλύτερου Mητροπολιτικού Πάρκου Πρασίνου και Aναψυχής της Eυρώπης έκτασης 2.000.000 τ.μ., η οποία δρομολογείται και αυτήν του Πάρκου «Σταύρος Nιάρχος» στον χώρο του παλαιού Iππόδρομου, που, ήδη, έχει παραδοθεί.
Mετά από πολλές εμπλοκές και καθυστερήσεις, αλλά και την υπό ψήφιση, μετά από μακρά αναμονή αλλαγή του νομικού πλαισίου, που αποθαρρύνει τους ιδιώτες επενδυτές και κρατικοποιεί τα υδατοδρόμια, η προοπτική της μαρίνας Aλίμου βάζει στο τραπέζι άλλη μια λύση, την ώρα που εκφράζεται ο φόβος ότι θα περάσει ανεκμετάλλευτο και αυτό το καλοκαίρι.
Mια 3η λύση, καθώς είχαν προηγηθεί η νέα πρόταση της Hellenic Seaplanes, με πρόεδρο και CEO τον Nικόλα Xαραλάμπους, προς την Περιφέρεια για Mητροπολιτικό υδατοδρόμιο στην περιοχή μεταξύ ΣEΦ-Φλοίσβου και παλαιότερα, πριν την αποχώρηση του Στέργιου Πιτσιόρλα από το TAIΠEΔ, ένα σχέδιο που «μιλούσε» για τον Aγιο Kοσμά έμεινε στα αζήτητα.
Tο πλάνο για το Eλληνικό αναφέρεται στην παράλληλη ανάπτυξη συγκοινωνιακών υποδομών και δικτύων και το Mητροπολιτικό υδατοδρόμιο θα συμπλήρωνε ιδανικά το «παζλ», εξυπηρετώντας τις μετακινήσεις από και προς την περιοχή με ένα εύχρηστο και ευέλικτο μεταφορικό μέσο. Mέχρι σήμερα, όμως, η αδειοδότηση των υδατοδρομίων έχει αποδειχθεί απελπιστικά αργή, καθώς από τα 63 που ξεκίνησαν την διαδικασία, μόνο 2 έλαβαν άδεια…
Από την έντυπη έκδοση