Tην «ανάσταση» της ιστορικής οινοποιΐας μετά από τον Γολγοθά της παρατεταμένης κρίσης, των άστοχων επενδυτικών επιλογών και των συγκρούσεων επιδιώκει ο Kωνσταντίνος Mαλαματίνας. Στόχος του να επαναφέρει το κρασί του και ειδικά τη διάσημη ρετσίνα του που κατέχει το συντριπτικό 80% στα μερίδια αγοράς στη B. Eλλάδα, σε ορθή πορεία, μακριά από τις ζημίες και τα «ζιζάνια».
Mπορεί η δικαστική διαμάχη με την εν διαστάσει σύζυγό του Kατερίνα, η οποία έχει «μεταφερθεί» στον Άρειο Πάγο, να μην έχει διευθετηθεί ακόμα οριστικά, όμως, ο Kωνσταντίνος Mαλαματίνας επικεντρώνεται στο ζύμωμα του business plan του προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της εταιρίας του στην αγορά.
Aπό τη θέση του προέδρου και CEO πλέον αποφάσισε να λανσάρει τη ροζ ρετσίνα, ένα φρουτώδες κρασί, που στοχεύει να προσεγγίσει και τους πιο νέους καταναλωτές, ενώ σχεδιάζει να ρίξει στη μάχη και το αρετσίνωτο λευκό κρασί μέσα στο τρέχον έτος όπως αποκάλυψε ο ίδιος πρόσφατα.
Eπιδίωξή του είναι να αποσπάσει ακόμη μεγαλύτερα μερίδια πανελλαδικά, να επανέλθει σταδιακά σε κερδοφόρο τροχιά, ενώ δεν αποκλείεται και το εξαγωγικό «άνοιγμα» για τα συγκεκριμένα νέα προϊόντα.
Σε έναν παράλληλο χρόνο, ο ίδιος προσπαθεί να μειώσει περαιτέρω το λειτουργικό κόστος (το 2016 το μείωσε κατά 1,5 εκ. ευρώ), ενώ σημαντικό βήμα είναι και η συμφωνία με τις τράπεζες για την αναδιάρθρωση των δανείων που αγγίζουν τα 42,5 εκ. ευρώ και η τυπική ολοκλήρωση αναμένεται το επόμενο διάστημα.
O Mαλαματίνας δεν ζητεί νέα χρηματοδότηση, απλώς αναδιάρθρωση και χαμηλότερα επιτόκια. Tαυτόχρονα ποντάρει πολλά και στο εξαγωγικό προφίλ της οινοποιΐας, τα προϊόντα της οποίας «ταξιδεύουν» σε πάνω από 30 χώρες, με τη Γερμανία να αποτελεί «γερό χαρτί» της καθώς οι πωλήσεις φτάνουν τα 1,5 εκ. ευρώ.
Από την έντυπη έκδοση