Στην κερδοφορία επανήλθαν τα ΕΛΤΑ το 2010, καταφέρνοντας να αναστρέψουν το αρνητικό αποτέλεσμα της χρήσης του 2009 ύψους € 37,8 εκατ., σε κέρδος € 3,2 εκατ. παρά το γεγονός ότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε στο ποσό των € 521,1 εκατ. έναντι € 570,6 εκατ. το 2009.
Τα αποτελέσματα προ Φόρων, Χρηματοδοτικών και Επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν σε €18,8 εκατ. από € -24,5 εκατ. το 2009.
Σημαντική πρόοδος επιτεύχθηκε και στο στρατηγικό στόχο της εταιρείας για διαφοροποίηση εσόδων από άλλες πηγές, καθώς τα έσοδα από χρηματοοικονομικές, τραπεζικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες προσεγγίζουν το 16% του τζίρου.
Στο πλαίσιο του προγράμματος σταθερότητας αλλά και της πολιτικής για περιστολή των πρόσθετων αμοιβών, οι δαπάνες μισθοδοσίας σημείωσαν μείωση 17% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (2009).
Εφαρμόστηκε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μείωσης των λειτουργικών δαπανών με άξονες τη μείωση των ενοικίων των καταστημάτων σε όλη τη χώρα, τη μεταστέγαση υπηρεσιών, την περιστολή δαπανών ταξιδιών, δημοσίων σχέσεων, προβολής και διαφήμισης όπως επίσης του εξορθολογισμού των δαπανών συντήρησης και επισκευών.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία, πραγματοποίησαν ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας και της ανάπτυξης.