Ιδιαίτερη ικανοποίηση επικρατεί στην αεροπορική εταιρεία Sky Express, για την πορεία της το 2016. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε, σήμερα, σε κεντρικό εστιατόριο της Αθήνας σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τονίστηκε η πρόσφατη βράβευσή της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ως η “Ταχύτερα Αναπτυσσόμενη Αεροπορική Εταιρεία”, ενώ έχει βραβευτεί και ως η “Καλύτερη Ευρωπαϊκή Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία” από τον επίσημο ευρωπαϊκό σύνδεσμο περιφερειακών αερομεταφορέων (European Regional Airlines Association).
“
Το 2016 ήταν μία πολύ σημαντική χρονιά για τη Sky Express, καθώς επενδύσαμε στην Ελλάδα, αναπτύξαμε το δίκτυο μας με νέους προορισμούς και διαθέτουμε πλέον το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικού, μεγαλώσαμε και ανανεώσαμε το στόλο μας, εξασφαλίσαμε την παρουσία μας σε όλα τα κανάλια πώλησης παγκοσμίως και διπλασιάσαμε την επιβατική μας κίνηση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε”, σημείωσε, μεταξύ άλλων, η Διευθύνουσα Σύμβουλος, κα. Νίκη Καραγκουλέ-Καραγεώργου, συμπληρώνοντας:
“Η δραστηριοποίηση της Sky Express και η ανάπτυξη του ανταγωνισμού, ακόμα και στις άγονες γραμμές, είχε ως αποτέλεσμα την πολύ σημαντική μείωση των δαπανών του Δημοσίου για τις επιδοτήσεις και επέφερε καλύτερες τιμές και καλύτερες υπηρεσίες για τους επιβάτες”.
Όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση της Sky Express, η εταιρεία έχει προσθέσει, τον τελευταίο χρόνο, 18 νέους προορισμούς στο ήδη διευρυμένο δίκτυο της και εξυπηρετεί 9 γραμμές σε αποκλειστικότητα. Η αεροπορική εταιρεία, η οποία συνδέει όλη τη νησιωτική Ελλάδα με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, συνεχίζει να αναπτύσσει το δίκτυό της μέσω συνεργασιών για πτήσεις με κοινό κωδικό (code share agreements) με διεθνείς αερομεταφορείς, όπως αυτή που υπέγραψε πρόσφατα με τη Germania, ενώ η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας αποκάλυψε ότι νέες τέτοιες συνεργασίες έρχονται πολύ σύντομα.
Ο στόλος της Sky Express αποτελείται κυρίως από αεροσκάφη τύπου ATR, 48 και 70 θέσεων, τα οποία είναι τα πλέον κατάλληλα για τα περιφερειακά αεροδρόμια, ενώ ταυτόχρονα είναι ιδιαίτερα φιλικά προς το περιβάλλον και τον επιβάτη, με τις δύο σειρές καθισμάτων να προσφέρουν είτε τη θέα του παραθύρου είτε την άνεση του διαδρόμου καθώς απουσιάζει η πάντα στενάχωρη μεσαία θέση.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε η κα. Καραγκουλέ-Καραγεώργου στο θέμα της εμπειρίας του προσωπικού της εταιρείας λέγοντας χαρακτηριστικά:
“Δύο άρτια καταρτισμένες ομάδες συντήρησης παρέχουν τεχνική υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στα αεροσκάφη της εταιρείας. Τα πληρώματα μας αποτελούνται από πολύ έμπειρα στελέχη τα οποία διαθέτουν πολλές ώρες πτητικής προϋπηρεσίας, γνωρίζουν καλά τα ελληνικά αεροδρόμια ενώ υπόκεινται σε διαρκείς και εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις”.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, παρουσίασε επίσης τη μοναδική εμπειρία που απολαμβάνουν οι επιβάτες της Sky Express και τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία. “Η εμπειρία της πτήσης με τη Sky Express αρχίζει από το έδαφος”, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, καθώς σε όλους τους επιβάτες της εταιρείας που ταξιδεύουν από Αθήνα και Θεσσαλονίκη παρέχεται δωρεάν η πρόσβαση σε σαλόνι διακεκριμένης θέσης (Business Lounge), χωρίς να χρειάζεται κάποιος να μαζεύει μίλια για να απολαμβάνει την άνεση που του προσφέρει ο συγκεκριμένος χώρος πριν από την πτήση του. Επίσης, στους ναύλους της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται δωρεάν αποσκευή και χειραποσκευή και εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πτήσης. Ιδιαίτερης αποδοχής απολαμβάνει και η υπηρεσία “Island Hopping” της Sky Express που δίνει τη δυνατότητα στους τουρίστες να ταξιδέψουν γρήγορα και άνετα σε κοντινούς προορισμούς, ακόμα και με ημερήσιες εκδρομές.
Παράλληλα, η Sky Express δείχνει πολύ συχνά το κοινωνικό της πρόσωπο, στηρίζοντας προσπάθειες όπως η εθελοντική αιμοδοσία και κάνοντας δωρεές όπως αυτή των απινιδωτών στα αεροδρόμια της Ικαρίας και της Καρπάθου και του ιατρικού εξοπλισμού στην Axion Hellas. Επίσης, στο πλαίσιο της στήριξης των προορισμών που εξυπηρετεί η Sky Express, προσφέρει ειδικές εκπτώσεις στους μόνιμους κατοίκους τους, προκειμένου να τους διευκολύνει στις μετακινήσεις τους.
Η Sky Express, η οποία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία είναι η Νο.1 εταιρεία στην Ελλάδα, όσον αφορά στην έγκαιρη αναχώρηση πτήσεων και έχει συμβάλλει στην αύξηση της επιβατικής κίνησης στους προορισμούς που εξυπηρετεί, παρουσίασε τους στόχους της για το 2017. Όπως είπε η κα. Καραγκουλέ-Καραγεώργου “το 2017 θα έχουμε 80% αύξηση στις προγραμματισμένες πτήσεις, οι οποίες θα φτάσουν τις 14.600 και θα διπλασιάσουμε τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων οι οποίες θα είναι 750.000. Στόχος μας για το 2017 είναι να τριπλασιάσουμε την επιβατική μας κίνηση και να φτάσουμε τους 500.000 επιβάτες”.
Τέλος, ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η “νέα εικόνα” της Sky Express, η οποία παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους του Τύπου, από αεροσυνοδούς της εταιρείας με τη νέα ειδικά σχεδιασμένη για τη Sky Express στολή.
Από την πλευρά της, η κα. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνoύς Αερολιμένα Αθηνών, στο σύντομο χαιρετισμό που απηύθυνε στην αρχή, είπε: “Χαιρόμαστε ιδιαίτερα με τη συνολική αναπτυξιακή πορεία της Sky Express, η οποία επεκτείνει το δίκτυό της και αυτή τη θερινή περίοδο προσθέτοντας στις υφιστάμενες συνδέσεις της νέους προορισμούς και επιλογές για το ταξιδιωτικό κοινό στην Ελλάδα. Από την πλευρά μας, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να στηρίζουμε την εταιρεία στα αναπτυξιακά σχέδιά της και ευχόμαστε η παρουσία της στην αγορά μας να είναι πάντα επιτυχημένη”.