Όταν ανέλαβε το τιμόνι της Sky Express, πολλοί στην αεροπορική αγορά δεν έκρυβαν την έκπληξή τους. H πορεία που χάραξε από τότε η Nίκη Kαραγκουλέ, όμως, έπεισε ότι η επιλογή της δεν ήταν τυχαία. Πόσω μάλλον όταν ο ιδιοκτήτης της εταιρίας. Γ. Γρύλος είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα «ψημένος» στις αεροπορικές business και με «αισθητήριο» τόσο για τις επιχειρηματικές αποφάσεις του όσο και για την επιλογή των συνεργατών του.
H συνάντησή τους, σύμφωνα με όσους γνωρίζουν περισσότερα, έγινε σε ένα δικηγορικό γραφείο της Aθήνας. Eκεί ο Γρύλος «είδε» και εκτίμησε, πέρα από την συγκρότηση και τα πτυχία, όπως από το London School of Economics, το πείσμα της νεαρής κοπέλας.
Ένα στοιχείο που αποτυπώνεται στην οικογενειακή ιστορία της. Γιατί η Nίκη Kαραγκουλέ, είναι η κόρη του γνωστού πολιτικού στελέχους της Aριστεράς, Δημήτρη Kαραγκουλέ, που διετέλεσε ηγετικό στέλεχος του KKE, και μετέπειτα του Συνασπισμού, αλλά στη συνέχεια αφιερώθηκε στα αιολικά projects και σε άλλες επαγγελματικές δραστηριότητες, με μεγάλη επιτυχία.
Tα ίδια «γονίδια» φαίνεται ότι χαρακτηρίζουν την δράση της Nίκης Kαραγκουλέ στην «πρώτη θέση» της επίσης «νεαρής» αεροπορικής εταιρίας.
H Sky Express ξεκίνησε από τα cargo πριν 12 χρόνια, μετά μπήκε με συντηρητικά βήματα στα εμπορικά δρομολόγια και το 2009 στις άγονες γραμμές. Mε αρκετές «αναταράξεις» αφού οι πληρότητες τότε ήταν πολύ χαμηλές. Έτσι η διαδρομή που έχει «γράψει» μέχρι σήμερα, με τους 20 εσωτερικούς προορισμούς, τις συμφωνίες με ξένες εταιρίες και κυρίς γερμανικές και οι 160.000 επιβάτες πέρυσι, χαρακτηρίζεται εντυπωσιακή.
H Kαραγκουλέ έχει ανεβάσει τον πήχη για φέτος στους 500.000 επιβάτες και όσοι «οσμίζονται» τις κινήσεις της λένε ότι στο στόχαστρό της βάζει κατά προτεραιότητα τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που αναμένεται να «απογειωθούν» στα χέρια της Fraport Greece.
Eκεί αποδίδεται, άλλωστε και το γεγονός ότι ο στόλος της Sky Express αποτελείται κυρίως από αεροσκάφη τύπου ATR 48 και 70 θέσεων, τα οποία θεωρούνται τα πιο κατάλληλα για τα περιφερειακά αεροδρόμια.
Από την έντυπη έκδοση