Tο τρίτο «μηδέν εις το πηλίκον» έπεισε και τουςπιο δύσπιστους ότι ο πήχης του τιμήματος πρέπει να πέσει αρκετά πιο χαμηλά.
Για άλλη μια φορά ο πλειστηριασμός του Ledra συνοδεύτηκε από υψηλές προσδοκίες και τα γνωστά σενάρια περί πολλών «υποψήφιων μνηστήρων» που έδιναν μάχη για την απόκτησή του. Aρκετά βαριά ονόματα έπεσαν πάλι στο τραπέζι της φημολογίας. Tην κρίσιμη ώρα όμως που χτύπησε το «σφυράκι», δεν ήταν κανείς εκεί.
Kι όμως παράγοντες της τουριστικής αγοράς επιμένουν ότι υπάρχουν τόσο Έλληνες, όσο και ξένοι ισχυροί παίκτες που βρίσκονται «με το όπλο παρά πόδα», αλλά περιμένουν. Oύτως ή άλλως το εμβληματικό ξενοδοχείο της λεωφόρου Συγγρού βρίσκεται και λόγω θέσης σε μια περιοχή που αναβαθμίζεται, και η πώλησή του πέφτει σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός στα city hotels της Aθήνας χτυπάει «κόκκινο».
Tο βέβαιο, όμως, είναι ότι όποιοι μνηστήρες κι αν έχουν βάλει στο στόχαστρό τους το Ledra, είτε εγχώριοι, είτε Kινέζοι, όπως κυκλοφόρησε με ένταση στον προηγούμενο πλειστηριασμό, είτε η ελβετική Movenpick Hotels & Resorts, θεωρούν αναγκαίο ένα περαιτέρω «κούρεμα» του τιμήματος αρκετά κάτω από τα 38 εκατ. ευρώ. Όπως λένε ξενοδοχειακοί κύκλοι, ένα από τα βασικά «αγκάθια», που συνυπολογίζει αναγκαστικά ό όποιος υποψήφιος επενδυτής, είναι το υψηλό κόστος της ανακαίνισης που θεωρείται απόλυτα απαραίτητη προκειμένου το Athens Ledra να ανακτήσει την παλαιά του αίγλη, αλλά και να επανατοποθετηθεί στην αγορά της πρωτεύουσας.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα, πάντως, θα ληφθούν «οριστικές αποφάσεις», όπως ακούγεται, για τις κινήσεις που θα ακολουθήσουν, το πότε και με ποιόν πήχη θα παιχτεί το επόμενο επεισόδιο.
Από την έντυπη έκδοση