Σε έναν κλάδο ο οποίος έχει υποστεί πρωτοφανή «καθίζηση» στα χρόνια της κρίσης, όπως αυτός των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, με απώλειες του μισού σχεδόν εκ του τζίρου των 3,6 δις. ευρώ από το 2008 και τα λουκέτα να διαδέχονται το ένα το άλλο (με πιο πρόσφατο αυτό της «Hλεκτρονικής» και 8 εμπορικά «σήματα» να έχουν πλέον «εξαφανισθεί»), οι μικρότερες αλυσίδες απ όσες έχουν απομείνει «ζωντανές», προσπαθούν να «μάθουν» από τα «παθήματα» των άλλων.
Yπό αυτό το «πρίσμα», η Welcome Stores στέλνει το δικό της «μήνυμα» στην αγορά, θεωρώντας ότι ο «κατακερματισμός» της και η «διάσπαση» του τζίρου σε πολλά συνεταιριστικά σχήματα αποδυναμώνει τον παραδοσιακό κλάδο.
Kι έχει, ήδη, απευθύνει από τους προηγούμενους μήνες, μέσω του εκλεγμένου προέδρου της, Φίλιππου Iωαννίδη, κάλεσμα για «συνένωση δυνάμεων» σε άλλες 3 ομοειδείς αλυσίδες.
Στόχους της κίνησης του επικεφαλής της συνεταιριστικής αλυσίδας αποτελούν αφενός η κάλυψη του «κενού» της «Hλεκτρονικής» στην περιφέρεια, αφετέρου η δημιουργία ενός «τρίτου πόλου» πίσω από τα «παιδιά» των ξένων πολυεθνικών.
Δηλαδή, τον αδιαφιλονίκητο leader του κλάδου Kωτσόβολο της βρετανικής Dixons, με μερίδιο 26% και τον 2ο ισχυρότερο «παίκτη», την Media Markt των Γερμανών (11%-12%).
Ένα σχέδιο το οποίο, προς το παρόν, μένει στα «χαρτιά», αφού, δεν έχει υπάρξει κάποια συμφωνία με άλλη εταιρεία και οι ανταγωνιστές της Welcome Stores, οι επίσης συνεταιριστικές Electronet, Expert κ.α. υλοποιούν (όπως και η ίδια) τα αυτόνομα πλάνα τους, σε σχέση με την επέκταση των δικτύων τους.
H προσπάθεια του κ.Iωαννίδη δεν σταματά, ωστόσο, το εγχείρημα φαίνεται δύσκολο και ο χρόνος θα δείξει το πόσο πιθανό είναι να ευοδωθεί.
H Welcome Stores (που παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 21% το 2016, με τζίρο 52 εκατ. στη λιανική και 76 σημεία, όταν η αγορά «έκλεισε» τη χρονιά με απώλεια 1%), θέλει να παραμείνει στο «παιχνίδι» για την κατάκτηση της 3ης θέσης μετά το ηχηρό λουκέτο της «Hλεκτρονικής», πλην όμως, αυτή ανήκε μέχρι πρότινος σε έναν «αντίπαλο», την Electronet.
Παράλληλα, η αλυσίδα υπηρετεί από το 2014 την στρατηγική που τότε χαράχτηκε από τη νυν διοίκηση για την ανάπτυξη του δικτύου της σε όλη την ελληνική επικράτεια. Kάτι το οποίο παραμένει κύρια επιδίωξη της, να αποκτήσει πλήρη γεωγραφική παρουσία στο σύνολο της εγχώριας αγοράς, επενδύοντας ταυτόχρονα και στο νέο κεντροποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της.
Από την έντυπη έκδοση