Αύξηση τζίρου και λειτουργικής κερδοφορίας εμφάνισε ο Όμιλος FF Group το 2016.
Αναλυτικά, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2016 ανήλθε στο ποσό των €1.337,3 εκατ. σε σχέση με €1.193 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015 αυξημένος κατά 12,1%.
Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο 2016 ανήλθε σε €262,3 εκατ. σε σχέση με €238,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 9,9%.
Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε €291,9 εκατ., αυξημένο κατά 10,1%, και τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε €222,5 εκατ.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:
• Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 14,1% και ανήλθε σε €977,8 εκατ.
To EBITDA του τομέα ανήλθε σε €267,45 εκατ. συγκρινόμενο με €239,06 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 11,9%.
• Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 5,9% και ανήλθε σε €181,4 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €15,3 εκατ. σε σχέση με €16,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
• Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 8,1% και ανήλθε σε €178,1 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €9,1 εκατ. συγκρινόμενο με €9,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Τζώρτζης Κουτσολιούτσος: Παραμένουμε αισιόδοξοι ότι το 2017 θα είναι ένα εξίσου θετικό έτος
Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε : “To 2016 ήταν ένα επιτυχημένο έτος για τον Όμιλο μας. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι αναπτύχθηκαν θετικά. Παράλληλα επεκταθήκαμε σε νέες αγορές και προετοιμάσαμε τον Όμιλο για το επόμενο στάδιο της ανάπτυξης του. Σε αυτό το πλαίσιο και όπως επικοινωνήσαμε καθ’ όλη την διάρκεια του έτους επενδύουμε πρωταρχικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου προκειμένου να προσαρμοστούμε το συντομότερο δυνατό στις νέες τάσεις του παγκόσμιου λιανεμπορίου. Όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα ευμετάβλητο διεθνές οικονομικό περιβάλλον όπου η αβεβαιότητα είναι εμφανής σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Προκειμένου να προσαρμοστούμε στις αυξημένες απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής κάνουμε αναλυτική επισκόπηση των εσωτερικών διαδικασιών μας και ευθυγραμμίζουμε το λειτουργικό μας μοντέλο με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση μας στις απαιτήσεις του νέου πιο ενημερωμένου καταναλωτή.
Παραμένουμε αισιόδοξοι ότι το 2017 θα είναι ένα εξίσου θετικό έτος και θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, ενώ παραμένουμε διαρκώς προσηλωμένοι στο να προσθέτουμε αξία στους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους μετόχους μας».