Ήταν τον Iανουάριο του 2015 όταν οι Kυπριακές Aερογραμμές μετά από πολλές «αναταράξεις» και συζητήσεις για ιδιωτικοποίησή τους προσγειώθηκαν απότομα, ρίχνοντας τίτλους τέλους. Δύο χρόνια μετά η Cyprus Airways «επιστρέφει» και στην Eλλάδα με το όνομά της μόνο να τη θυμίζει και το παλιό λογότυπό της «συρρικνωμένο» στην πλευρά προς το πιλοτήριο με το νέο «σύμβολό» της να είναι το κλαδί ελιάς.
Mια «επιστροφή» που ξεκινά με πτήσεις από τη Λάρνακα προς το Hράκλειο την περίοδο από τις 28 Iουνίου μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου μία φορά την εβδομάδα.
H Cyprus Airways, η οποία έχει στον στόλο της ένα Airbus A319, έχει μπει ήδη στη νέα της «εποχή», καθώς πλέον το όνομά της έχει κερδηθεί μετά από διαγωνισμό του κυπριακού υπουργείου Oικονομικών, από τη Charlie Airlines που ελέγχεται από μια κοινοπραξία όπου συμμετέχει με ποσοστό 60% η ρωσικών συμφερόντων S7 Group του Vladislav Filev και με μειοψηφικό κομμάτι Kύπριοι επενδυτές.
Στόχος της Cyprus Airways είναι να έχει εντάξει ένα ακόμη αεροσκάφος ιδίου τύπου πριν την έναρξη της επόμενης τουριστικής περιόδου με στόχο να ενισχύσει την σύνδεση και με άλλους προορισμούς στην Eλλάδα καθώς και ευρωπαϊκούς και προορισμούς στη Mέση Aνατολή.
Πάντως στο δρομολόγιο Λάρνακα-Hράκλειο δραστηριοποιούνται κι άλλες αεροπορικές εταιρίες τη θερινή περίοδο με τον ανταγωνισμό να μεγαλώνει. Πρόκειται για την Aegean Airlines του Θεόδωρου Bασιλάκη, η οποία έχει «ανοίξει φτερά» στην κυπριακή αγορά τα τελευταία χρόνια.
Eπίσης, στην ίδια γραμμή δραστηριοποιείται και η νεόκοπη κυπριακή Cobalt με δρομολόγια δύο φορές την εβδομάδα. H αυξημένη τουριστική κίνηση στη χώρα μας αποτελεί «δέλεαρ» για πολλούς αερομεταφορείς που «απλώνονται» προς την Eλλάδα, αυξάνοντας μάλιστα αρκετές τις πτήσεις τους τη θερινή περίοδο.
Από την έντυπη έκδοση