Στην αναγκαιότητα ενός εθνικού συστήματος “branding” (εμπορικού σήματος) για την Ελλάδα και στις προσπάθειες που καταβάλλει η ελληνική κυβέρνηση σε συνεργασία με όλους τους φορείς προς αυτή την κατεύθυνση αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ, καθηγητής κ. Χρήστος Πιτέλης.
Η αναφορά αυτή του κ. Πιτέλη έγινε σε ομιλία του σε εκδήλωση στο Σαο Πάολο, της Βραζιλίας μετά από πρόσκληση του μεγαλύτερου ομίλου επικοινωνιών στον κόσμο (WPP), για τη σημασία του εμπορικού σήματος στην ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων και κρατών.
Στην εκδήλωση, στην οποία παρουσιάστηκαν τα κορυφαία εμπορικά σήματα στον κόσμο και συμμετείχαν σημαντικοί εκπρόσωποι της παγκόσμιας αγοράς, ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ παρουσίασε μια νέα προσέγγιση “Mega-Branding” που αναφέρεται στη διαρκή βελτίωση της ικανότητας μιας επιχείρησης να προσδιορίζει διαχρονικά το άριστο μείγμα μεταξύ δημιουργίας αξίας και την ιδιοποίηση της ως κέρδος, αλλά και της αντιμετώπισης της σχέσης ανταλλαγής που συχνά εμφανίζεται μεταξύ των δύο.
Με τον τρόπο αυτό, ο κ. Πιτέλης ανέδειξε τη σημασία που έχει η ανάπτυξη ανταγωνιστικών εμπορικών σημάτων για τη δυναμική των επιχειρήσεων, ειδικά των μικρομεσαίων, αλλά και για την οικονομία ως σύνολο ενώ τέλος αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα ενός συστήματος εθνικού branding και για την περίπτωση της Ελλάδας.