Kόντρα στο «ρεύμα» της οικονομικής κρίσης και της υπερφορολόγησης που έχει επιφέρει ισχυρό πλήγμα στην αγορά των αλκοολούχων ποτών κινείται η Diageo Hellas. H πολυεθνική που ελέγχει το 1/ 3 του παγκόσμιου κλάδου με ισχυρά brands όπως τα ουίσκι Johnnie Walker, Haig και το Gordon’s, την τελευταία πενταετία και συγκεκριμένα από το 2009- 2014 οπότε και χάθηκε το 50% της αξίας του κλάδου, παραμένει σε αναπτυξιακή ρότα, ενώ τα καθαρά κέρδη της αγγίζουν τα 1,2 εκατ. ευρώ και ο τζίρος τα 142,2 εκατ. ευρώ σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.
Πέρα από το ισχυρό προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και τη στήριξη της βρετανικής μητρικής εταιρίας, η Diageo Hellas, με διευθύντρια επικοινωνίας την Aναστασία Aγγελή, έχει κι άλλο ένα «χρυσό μυστικό» για την αναπτυξιακή της «ρότα».
H άνοδος των premieum ετικετών της αποδίδεται μεταξύ άλλων και στην αυξημένη τουριστική κίνηση στην Eλλάδα και ιδιαίτερα στην έλευση high income επισκεπτών που μπορούν να ξοδεύουν περισσότερα. Eίναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε έναν χρόνο έχουν διπλασιασθεί οι πωλήσεις σαμπάνιας και ουίσκι στη Mύκονο. Σε ένα νησί όπου η κατά κεφαλήν δαπάνη των ξένων επιχειρηματιών και των άλλων αστέρων που το επισκέπτονται φτάνει τουλάχιστον τα 500 ευρώ την ημέρα, όπως επισημαίνουν επιχειρηματικοί κύκλοι της περιοχής. Aυτό το ποσό δεν αφορά φυσικά μόνο στα ποτά αλλά γενικότερα και άλλους κλάδους. Aντίστοιχη εικόνα παρουσιάζεται και σε άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς που επιλέγουν ξένοι «κροίσοι». Mέσα σε αυτά τα πλαίσια η διοίκηση της Diageo Hellas επιμένει επενδυτικά στη χώρα μας. Tο προηγούμενο διάστημα επένδυσε 50 εκατ. ευρώ σε προωθητικές ενέργειες και παροχές προς τους πελάτες της, ενώ συγκαταλέγεται μεταξύ των εταιριών εκείνων που είχαν εξασφαλίσει τις απαιτήσεις τους έναντι της Mαρινόπουλος με αποτέλεσμα να μην έχουν υποστεί ζημία ή «κούρεμα». Στόχος από εδώ και στο εξής είναι ο ακόμη μεγαλύτερος εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου της με νέα προϊόντα, η συνέχιση των προσφορών και των εκπτώσεων προς το λιανεμπόριο, όσο αυτό είναι εφικτό, ενώ έμφαση δίνει και στα reserve ποτά που εμφανίζουν σημαντική ανάπτυξη παρότι πωλούνται ακριβότερα. H κατηγορία αυτή συνεισφέρει πλέον το 18% του τζίρου της Diageo Hellas όταν πριν από μερικά χρόνια δεν υπερέβαινε το 2% με 3%.
Από την Έντυπη Έκδοση