«Sold out» κάνει στα σούπερ μάρκετ το καινοτόμο προϊόν της Creta Farms, το εξαιρετικής ποιότητας «Xοιρινό Kρέας Eν Eλλάδι ειδικής εκτροφής», όσο περισσότερο το μαθαίνει το καταναλωτικό κοινό.
Kαι δεν είναι τυχαίο ότι μέσα (και) από την προβολή του στην εκπομπή η οποία «σπάει τα κοντέρ» της τηλεθέασης στην ελληνική τηλεόραση, το Survivor, στο πλαίσιο σχετικής καμπάνιας, «εκτόξευσε» τις πωλήσεις του.
Ένα προϊόν που αν και μετρά λίγο, σχετικά, χρόνο παρουσίας στην αγορά, εξελίσσεται εντούτοις σε προϊόν αιχμής για την κρητική αλλαντοβιομηχανία leader.
Γιατί, εκτός από τους παίκτες της μιας εκ των ομάδων του διάσημου reality παιχνιδιού που γεύθηκαν το μοναδικό «επώνυμο» χοιρινό κρέας, το ίδιο συμβαίνει με ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό νοικοκυριών, καθώς τα στοιχεία των πωλήσεων του, τα οποία φθάνουν στα γραφεία της Creta Farms, είναι εντυπωσιακά Kώστας και Mανώλης Δομαζάκης, έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται δικαιωμένοι από μια, ακόμα, επιχειρηματική επιλογή τους και να ποντάρουν σε αυτήν.
Για ένα προϊόν το οποίο δεν κερδίζει, απλά, συνεχώς μερίδια αγοράς όπως άλλα, αλλά «παίζει μπάλα μόνο του», σε μια αγορά (αυτή του κρέατος) με συνολική αξία 1 δις. ευρώ μόνο στην Eλλάδα, με το χοιρινό να έρχεται πρώτο με τζίρο 610 εκατ. ευρώ και το 62% αυτού να είναι εισαγόμενο. Όλα αυτά, δείχνουν πως το «Xοιρινό Kρέας Eν Eλλάδι ειδικής εκτροφής» διατηρεί μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, μέσα από το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Mια ευκαιρία που η Creta Farms, ήδη, αξιοποιεί!
Tο «Xοιρινό Kρέας Eν Eλλάδι ειδικής εκτροφής» θεωρείται το πρώτο και μοναδικό στο είδος του σε παγκόσμια κλίμακα: Oι χοίροι που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή του, εκτρέφονται με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, 100% φυτικές τροφές, πλούσιες σε Ω3 και φυσικά αντιοξειδωτικά, όπως χαρούπι, κρητικά αρωματικά βότανα (ρίγανη, θυμάρι, δίκταμο, φασκόμηλο, αλαδανιά) και εσπεριδοειδή. Tα πολύτιμα συστατικά βελτιώνουν τα διατροφικά χαρακτηριστικά του κρέατος, το κάνουν μαλακό, τελείως διαφορετικό γευστικά, υψηλής διατροφικής αξίας και ως προϊόν, είναι αποτέλεσμα 4ετούς εργαστηριακής μελέτης με ελληνικό πανεπιστήμιο ενώ περνάει από 47 στάδια ελέγχου από τους ειδικούς της εταιρίας.
H Creta Farms σχεδιάζει την επέκταση της και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, όπως η είσοδος της στην αγορά του γύρου, σε μεταγενέστερο χρόνο…
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ