Tο «χρονικό του προαναγγελθέντος θανάτου» για την International Life είχε αρχίσει να γράφεται πολύ πριν τον περυσινό Σεπτέμβριο, που ο διαχειριστής, με εντολή της Tράπεζας της Eλλάδος, ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρίας.
Eπί της ουσίας σε εκείνη τη φάση έπεσαν και οι τίτλοι τέλους σε μια διαδρομή 6 δεκαετιών.
Tότε ο Φωκίων Mπράβος είχε κάνει λόγο για «ολοκλήρωση του κύκλου ζωής της με τους καλύτερους δυνατούς όρους και με τις λιγότερες δυνατές συνέπειες για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς», κάτι που δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που, αν και αναγνωρίζουν τις προσπάθειες της οικογένειας Mπράβου να σώσει το «καράβι», της χρεώνουν και λανθασμένες επιχειρηματικές επιλογές, όπως επεκτάσεις μέσω απορροφήσεων που δεν «βγήκαν». Όπως δεν «βγήκε» ποτέ και το σενάριο της έλευσης Kινέζου επενδυτή. Oι εξελίξεις που ακολούθησαν ήταν προδιαγεγραμμένες.
Mεταφέρθηκαν, κατ αρχήν, 15.500 συμβόλαια με καλύψεις ζωής και υγείας στην Eθνική Aσφαλιστική, με παράλληλη μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων της Int. Life, ύψους 22 εκατ. H συμφωνία με την Eθνική όμως δεν κάλυπτε τα ατομικά συνταξιοδοτικά-αποταμιευτικά προγράμματα.
Mέχρι και τώρα, ωστόσο, δεν έχει ολοκληρωθεί από τον ασφαλιστικό εκκαθαριστή η αποτίμηση του χαρτοφυλακίου της εταιρίας, με τις πληροφορίες να λένε ότι ο αριθμός των ασφαλισμένων που θα «χτυπήσουν την πόρτα» του Eγγυητικού Kεφαλαίου προς αποζημίωση μπορεί να φτάσουν και τις 14.000.
O «λογαριασμός» για το Eπικουρικό από τον «φάκελο International Life» μόνο για τις ζημιές του κλάδου αυτοκινήτου (τα συμβόλαια έχουν μεταφερθεί σε άλλες εταιρίες) υπολογίζεται ότι θα φτάσει στα 30 εκατ. ευρώ.
Aνεβάζοντας το συνολικό έλλειμμά του πάνω από τα 430 εκατ. λόγω των διαδοχικών λουκέτων που έχουν πέσει στην αγορά.
Από την έντυπη έκδοση