Σε αναβάθμιση των σχέσεών της με τους πελάτες της αποσκοπεί η ΔΕΗ με την πρόσληψη συμβούλου για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας ληξιπρόθεσμων οφειλών, επισημαίνει η επιχείρηση με αφορμή την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού.
Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΗ υπερβαίνουν τα 2 δισ. ευρώ και οι προσπάθειες για είσπραξη θα ξεκινήσουν από τα υπόλοιπα που υπερβαίνουν τις 3.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ εκτός από τη βελτίωση της εισπραξιμότητας το εγχείρημα αποσκοπεί στην «σε βάθος γνώση των πελατών της ώστε τα μέτρα τα οποία θα πάρει και τα προϊόντα που θα λανσαριστούν να είναι σύγχρονα, πιο ειδικευμένα, και πιο αποτελεσματικά και για την Επιχείρηση αλλά και για τους πελάτες της» καθώς και στην εφαρμογή εξατομικευμένων λύσεων για τους καταναλωτές.
«Είναι ξεκάθαρο ότι η καλή λειτουργία της ΔΕΗ αποτελεί προϋπόθεση και για την απρόσκοπτη κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της χώρας.
Η αναζήτηση λοιπόν και υιοθέτηση σύγχρονων πελατο-κεντρικών χρηματοδοτικών εργαλείων με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων και, άρα, την αύξηση της ρευστότητας της Επιχείρησης, θα γίνει αρωγός στη προοπτική της ανάπτυξής της μέσω νέων ενεργειακών προϊόντων», τονίζει η επιχείρηση.