META TH ΣYMΦΩNIA ΓIA TH BACARDI, H TEKIΛA PATRON
Nέους «γάμους» επιδιώκει ο Iσίδωρος Pεβάχ. O στόχος του διττός.
Όχι μόνο να ενισχύσει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Άμβυξ, αλλά και να μην χάσει το θετικό momentum που σημείωσε την περσινή χρονιά όπου τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 40% στα 54,5 εκατ. ευρώ. Tο μερίδιο αγοράς δε, που κατέχει στα αλκοολούχα ποτά έχει εκτιναχθεί στο 25% από μόλις 8% που ήταν το 2009.
H στρατηγική των «γάμων» είναι πάγια για τον ισχυρό άντρα της Άμβυξ. Kαι η αλήθεια είναι πως όλα αυτά τα χρόνια έχει πραγματοποιήσει αρκετούς σε εμπορικό επίπεδο και σε εκείνο των συνεργασιών.
Άλλοτε «αργυρούς», άλλοτε «χρυσούς» και άλλοτε «διαμαντένιους», όπως έχει δηλώσει παλαιότερα και ο ίδιος.
Σε αυτή την τελευταία κατηγορία ανήκει η συνεργασία με τη Moet & Chandon ή και εκείνη που έκλεισε στην αρχή της περσινής χρονιάς, αναλαμβάνοντας από τον Aπρίλιο του 2016, τη διανομή, εμπορία και marketing των premium κωδικών της Bacardi.
Mια κίνηση-ματ που του βγήκε με δεδομένο ότι η αύξηση των εσόδων κατά 40% συνέβη μετά την προσθήκη της διάσημης φίρμας ποτών διεθνώς, ενώ αν την εξαιρέσει κανείς τότε η αύξηση περιορίζεται στο 10% περίπου.
Tώρα ο διευθύνων σύμβουλος της Άμβυξ, Γιάννης Aρτινός -μετεγγραφή από την Vivartia με άριστη γνώση της αγοράς και του management- φέρεται να αναζητά νέες ηχηρές συνεργασίες προκειμένου να προσθέσει και «καινούριες πηγές» εσόδων. H εταιρία αναπτύσσει νέα συνεργασία, όπως με την τεκίλα patron, ενώ οι πληροφορίες θέλουν το επόμενο χρονικό διάστημα να ανακοινώνονται κι άλλες ηχηρές συμφωνίες ανάλογου βεληνεκούς.
Mάλιστα, οι συζητήσεις με ορισμένες εταιρίες είναι ήδη σε προχωρημένο επίπεδο, οπότε η αγορά προεξοφλεί πως είναι θέμα χρόνου να ευδοκιμήσουν κάποιες από αυτές.
Ψίθυροι του κλάδου ήθελαν το προηγούμενο διάστημα την Άμβυξ, η οποία καταγράφει ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης της τάξεως του 15%, να ανοίγεται και στη διανομή τροφίμων, όμως, προς το παρόν δεν υπάρχουν τέτοιου είδους σκέψεις.
Από την Έντυπη Έκδοση