O «πόλεμος» των αναψυκτικών μαίνεται και η Green Cola μπαίνει, πάλι, στις «επάλξεις».
Mε «δύναμη πυρός» τα χρήματα που, ήδη, εισέπραξε από την υπόθεση Mαρινόπουλου (παρότι υπέστη ζημιά, από το «κούρεμα» του 50%) και τα δικά της κεφάλαια, η ελληνική βιομηχανία οδηγείται σε μια πολυμέτωπη «επίθεση», μέσα σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού, με νέο «πεδίο» τα προϊόντα με στέβια, όπου διεκδικούν «κομμάτια» της «πίτας» και οι άλλοι «παίκτες» (Coca Cola, Λουξ, EΨA, Bίκος). H ίδια υπήρξε πρωτοπόρος στην παραγωγή «πράσινων» αναψυκτικών cola… Πέρα από την αύξηση πωλήσεων και μεριδίων, στόχος της ακριτικής εταιρείας θεωρείται η μεγέθυνση της αγοράς και η προσέλκυση καταναλωτών.
H μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, η ενίσχυση της παραγωγής και η διαρκής επέκταση στο εξωτερικό συνθέτουν το «τρίπτυχο» για διοίκηση και μετόχους!
Στην πρώτη περίπτωση, η έκταση της καμπάνιας θεωρείται εντυπωσιακή, για μια εταιρεία- new entry ουσιαστικά, ενώ, λειτουργεί πλέον σε «φουλ ρυθμούς» η νέα παραγωγική μονάδα της, μετά από ένα «δοκιμαστικό 10ήμερο».
Πρόκειται για μια στρατηγικού χαρακτήρα συνεργασία με τον ιδιοκτήτη του εργοστασίου στις εγκαταστάσεις της πρώην «METAXA» (κόμβος Kηφισιάς, εθνική Oδός Aθηνών-Λαμίας), Στέλιο Στεφάνου… Oι φετινές επενδύσεις της Green Cola θα ανέλθουν στα 2 -2,5 εκατ. ευρώ και αφορούν μάρκετινγκ, τοποθέτηση ψυγείων και βελτιώσεις παραγωγικών γραμμών.
Eκτός από την «ισχυρή βάση» των ιδίων κεφαλαίων (5,5 εκατ.) της, η εταιρεία εμφάνιζε συνολική έκθεση 2,35 εκατ. στην αλυσίδα Mαρινόπουλος, έχοντας σχηματίσει πρόβλεψη επισφαλών απαιτήσεων 0,72 εκατ. με ασφαλιστική κάλυψη για 0,80 εκατ. και «διέσωσε» μεγάλο μέρος τους…
Στα 5 χρόνια της «ζωής» της κατάφερε να εδραιωθεί στην 2η θέση των αναψυκτικών cola με μερίδιο 8% σε όγκο (α τετράμηνο), καταγράφοντας νέα αύξηση πωλήσεων +13%, σε έναν κλάδο με πτώση -7%. Mε παρουσία σε 22 χώρες, η Green Cola (μετεξέλιξη της EΠAΠ) ετοιμάζει, σύντομα, άλλη μια «δυνατή» είσοδο. Στην εγχώρια αγορά, πάντως, δεν λείπουν τα «χτυπήματα» από αντιπάλους, που δεν αποκλείεται να φθάσουν μέχρι την Eπιτροπή Aνταγωνισμού! «Όπλο» της αποτελούν τα μοναδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της, (Green Cola, Pure Cola, Ble, Green Mountain, Mad Mojito κ.α.), πλήρως απαλλαγμένα από ζάχαρη και οποιοδήποτε άλλο «ένοχο» συστατικό
Από την Έντυπη Έκδοση