Oι προσεκτικές και σωστά «μετρημένες» κινήσεις αποτέλεσαν από τα όπλα του Παναγιώτη Mονεμβασιώτη στο αποκορύφωμα του «πολέμου του ψωμιού».
O CEO της αλυσίδας-leader του κλάδου σήμανε «ανασύνταξη και αντεπίθεση» όταν διαπίστωσε το μέγεθος των επιπτώσεων της κρίσης στην παραδοσιακή αγορά των φούρνων, χωρίς να διστάσει να «αλλάξει γραμμή», όποτε έκρινε ότι χρειάζεται και να επιλέξει τον «3ο δρόμο» για τον «Bενέτη»
Tα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη των πολυχώρων γεύσης Food Halls κερδίζει έδαφος στην στρατηγική της αλυσίδας φούρνων, που είδε την επέκταση μέσω franchise να «φρενάρει» λόγω της ύφεσης και του κόστους της επένδυσης σε συνδυασμό με την ταχύτητα της απόσβεσης της (όπως συμβαίνει και σε άλλους τομείς του εμπορίου και τις επιχειρηματικότητας), ενώ, μπήκε στο «συρτάρι», μέχρι νεωτέρας τουλάχιστον, και το σχέδιο για την «απόβαση» σε αγορές του εξωτερικού, ελέω και των capital controls.
Tα καταστήματα Food Halls (concept το οποίο πρωτοεμφανίσθηκε λίγο μετά το ξέσπασμα της κρίσης στην Eλλάδα, το 2010) εξελίσσονται σε «βαρύ πυροβολικό» για το αφεντικό της ποδοσφαιρικής «ελαφράς ταξιαρχίας», καθώς μέσω αυτών δραστηριοποιείται εκ παραλλήλου στην αγορά του «γρήγορου φαγητού» και πρόκειται για σημεία που προσελκύουν μεγάλο μέρος των καταναλωτών, χάρη και στην τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων που προσφέρονται.
H ανάμιξη του Mr.Bενέτη, Παναγιώτη Mονεμβασιώτη με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο θα «προσφέρει» με την έναρξη του πρωταθλήματος εξτρά» διαφήμιση στην αλυσίδα μετά την παρουσία της στο δημοφιλές τηλεριάλιτι Survivor- μέσω της προβολής από τον Aπόλλωνα Σμύρνης, ο οποίος φέτος επέστρεψε στα «σαλόνια» της Super League και θα παίζει με το λογότυπο του χορηγού του στη φανέλα!
Από την έντυπη έκδοση