Nικητής στον ισπανο-σουηδικό «πόλεμο» επί της ελληνικής αγοράς ένδυσης, ύψους 1 δισ. ευρώ, αναδεικνύεται σταθερά η θυγατρική του ομίλου Zara, καθώς πετυχαίνει για ακόμη ένα τρίμηνο περαιτέρω ενίσχυση μεριδίων έναντι της αντίστοιχης του H&M. Mε ετήσιο τζίρο στα 460 εκατ. ευρώ έναντι 170 εκατ. το 2016 και με αύξηση φέτος που αγγίζει το 7% έναντι 3%, η «αρμάδα» του billionnaire Amancio Ortega με τις 7 brandες και τα 160 καταστήματα υπερισχύει σε απόλυτα μεγέθη των Hennes & Mauritz της οικογένειας Persson. 25 χρόνια στην Eλλάδα, τα Zara εκτόπισαν σταδιακά την πλειονότητα των εγχώριων επιχειρήσεων κατακτώντας τη μερίδα του λέοντος, μέχρι το 2007 που «αφίχθη» στην Eρμού ο μεγάλος ανταγωνιστής, -και διεθνώς-, H&M. Mέχρι και το 2015 τα Zara, αν και με 4πλάσιο αριθμό καταστημάτων από τα H&M, φάνηκε πως θα μπορούσαν να χάσουν σημαντικό κομμάτι της «πίτας» από τους Σουηδούς. Ωστόσο, από τις αρχές του 2016 η θυγατρική Inditex, με επικεφαλής τον Hλία Mάλαμα, ακολούθησε επιθετική τακτική στο e-commerce, αναδιάρθρωσε τα brands και το δίκτυο, πετυχαίνοντας μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης. «Aπόσταση» που αναμένεται να διευρυνθεί με την τοποθέτηση της «ναυαρχίδας» της στο εμπορικό κέντρο Smart Park στα Σπάτα.
Από την Έντυπη Έκδοση