H «ΣTENΩΠOΣ» KAI OI ΠPOΣΔOKIEΣ TOY ΓIΩPΓOY ΔHMHTPIOY
Ήταν το 2015, χρονιά των capital controls, όταν ο Γιώργος Δημητρίου αποφάσισε να κάνει μια μάλλον τολμηρή για τα δεδομένα του δύσκολου εκείνου έτους κίνηση: να αναλάβει το μεγάλο στοίχημα «ανάστασης» της θρυλικής IZOLA με σήμα της το ελεφαντάκι που έφερε «τον πολιτισμό στο σπίτι» όπως ήταν το διαφημιστικό σλόγκαν της επί πολλές δεκαετίες.
H αλήθεια είναι πως η κίνηση αυτή, η οποία σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως δεδομένου ότι η παραγωγή των οικιακών συσκευών και δη των κουζινών «νέας γενιάς» της IZOLA γίνεται όχι στην Eλλάδα, αλλά στην Πολωνία, ανέβασε τις «στροφές» του τζίρου για την Γ.E. Δημητρίου. Aρκεί όμως, η «επιστροφή» της IZOLA για να μπορέσει να βγει από τη «στενωπό» στην οποία έχει περιέλθει ο όμιλος;
O τελευταίος, παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών πέρυσι στα 34,5 εκατ. ευρώ, βρίσκεται σε μέγγενη αρνητικών ίδιων κεφαλαίων 16,68 εκατ. ευρώ και συνολικών υποχρεώσεων της τάξεως των 50,55 εκατ. ευρώ, ενώ παρουσίασε ζημίες 6,2 εκατ. ευρώ.
Hχηρό «καμπανάκι» έχει κρούσει και ο ορκωτός λογιστής ο οποίος εφιστά την προσοχή στο ότι το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων του ομίλου και της εταιρείας υπερβαίνει τη συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών στοιχείων τους κατά 24.477 χιλ. ευρώ και 22.639 χιλ. ευρώ αντίστοιχα και τονίζει πως αν δεν ευοδωθούν οι ενέργειες της διοίκησης κάτι τέτοιο θα έθετε σε αμφιβολία την βιωσιμότητα της εταιρίας.
O Γιώργος Δημητρίου είναι ένας άνθρωπος που όσοι τον γνωρίζουν καλά, τον χαρακτηρίζουν «επίμονο». ‘λλωστε έχει καταφέρει να ξεπεράσει πολλές δυσκολίες και στο παρελθόν. Tότε που ανέλαβε την ευθύνη να «επαναφέρει» τη Vell Group, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε Γ.E. Δημητρίου και ο ίδιος έπρεπε να αντιστρέψει το κλίμα των απανωτών ζημιών και να δώσει ανάσα σε έναν κλάδο που επλήγη όσο κανένας άλλος από την κρίση. Mε μεθοδικές κινήσεις, αλλά κυρίως μέσα από συγκράτηση του λειτουργικού κόστους κατάφερε να αυξήσει τον τζίρο της και να αφήσει πίσω την αρνητική δημόσια εικόνα που είχε δημιουργηθεί γύρω από τη Vell.
Πλέον καλείται να ανταποκριθεί στο νέο στοίχημά του με την IZOLA με τις μέχρι τώρα επιδόσεις να κρίνονται θετικές παρά την πτώση της ζήτησης συνολικά και τον έντονο ανταγωνισμό από διεθνή brands οικιακών συσκευών.
Από την Έντυπη Έκδοση