Ζημίες 24,6 εκατ. ευρώ εμφάνισε η Frigoglass στο β’ τρίμηνο του 2017, έναντι ζημιών 16,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Σε προσαρμοσμένη βάση, οι ζημίες της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 2,7 εκατ. ευρώ από 491.000 ευρώ πέρυσι.
Πτώση της τάξης του 12,1% παρουσίασαν οι πωλήσεις, οι οποίες περιορίστηκαν στα 121,1 εκατ. ευρώ, ενώ, τα κέρδη EBITDA συρρικνώθηκαν κατά 9,4% στα 15,7 εκατ. ευρώ, και τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν κατά 5,2% στα 8,3 εκατ. ευρώ.
Το περιθώριο EBITDA βελτιώθηκε κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 13%.
Η αύξηση του περιθωρίου αποδίδεται στο ευνοϊκότερο μίγμα πωλήσεων στον κλάδο της επαγγελματικής ψύξης, στην αύξηση των τιμών στον κλάδο υαλουργίας στη Νιγηρία και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Επίσης, κατεγράφη αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη, χάρη στην αυξημένη ζήτηση από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola.
Σε επίπεδο εξαμήνου, οι ζημιές της εταιρείας ανήλθαν σε 36,8 εκατ. ευρώ έναντι 25,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016 και οι πωλήσεις περιορίστηκαν κατά 10,1% στα 215,4 εκατ. ευρώ.
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:
“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε βελτίωση του περιθωρίου EBITDA στους δύο επιχειρηματικούς μας κλάδους το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Η ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης συνεχίστηκε στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές μας με αποτέλεσμα να καταγράφεται ένα ευνοϊκό μίγμα πωλήσεων. Η επίδοση του κλάδου Υαλουργίας στη Νιγηρία υπεραντιστάθμισε τη δυσμενή επίπτωση στο περιθώριο κέρδους από τη μείωση των πωλήσεων στην Frigoglass Jebel Ali.
Για το δεύτερο μισό του έτους, θα παραμείνουμε προσηλωμένοι στην αξιοποίηση της δυναμικής που έχουμε δημιουργήσει μέσω της καινοτόμου σειράς ICOOL και της ολοκληρωμένης λύσης παροχής υπηρεσιών (Service) με τους πελάτες μας ώστε να αποκτήσουμε κερδοφόρα μερίδια αγοράς. Θα συνεχίσουμε, επίσης, να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες μείωσης κόστους, αυξάνοντας την αποδοτικότητά μας με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας μας.”