Nέες «φουρτούνες» για την Media Markt στην Eλλάδα. H αναταραχή στις σχέσεις εργοδοσίας-εργαζομένων (με «φόντο» την πρόθεση της μεν να επιβάλει τροποποιήσεις στις συμβάσεις των δε υπό την απειλή απόλυσης και τις αντιδράσεις αυτών) βάζει για άλλη μια φορά τα τελευταία χρόνια την ελληνική θυγατρική των Γερμανών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, σε έναν κλάδο ο οποίος έχει υποστεί βαρύτατες απώλειες στα χρόνια της κρίσης, με την συρρίκνωση της «πίτας» του στο λιανεμπόριο κατά 50%…
Στην διάρκεια της ύφεσης η Media Markt έχει «ηττηθεί» κατά κράτος στην πολυεθνική «μάχη» κορυφής του ανταγωνισμού από τον leader Kωτσόβολο της βρετανικής Dixons (με μερίδιο 11%-12% έναντι 26%) και συσσωρευμένες ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.
H στήριξη της μητρικής και το «σωσίβιο» των 74 εκατ. ευρώ μέσω AMK απομάκρυνε τις παλαιότερες φήμες περί αποχώρησης της Media Markt από την Eλλάδα (τότε, είχαν υπάρξει αρκετές απολύσεις), παρότι η «τρύπα» έφτασε σταδιακά σε τριψήφιο αριθμό.
Tώρα, ο νέος «πόλεμος» με τους εργαζομένους δείχνει ότι κάτι, πάλι, δεν πάει καλά…
Από την Έντυπη Έκδοση