Στα «πέτρινα χρόνια» της κρίσης, ο Δημήτρης Tσέλιος τράβηξε τον ακριβώς αντίθετο δρόμο από πολλούς άλλους Έλληνες και επέστρεψε από το εξωτερικό στην πατρίδα για αποπειραθεί το δικό του επιχειρηματικό ξεκίνημα, στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού.
Eγχείρημα το οποίο απαιτούσε ρίσκο, για τον CEO της εταιρείας AHB που εμπορεύεται το «Θεόνη» και πολλή υπομονή, σε μια αγορά όχι κορεσμένη μεν, αλλά με αυξημένο ανταγωνισμό και περιορισμένα, σχετικά, περιθώρια ανάπτυξης για τους πιο μικρούς «παίκτες».
Tο τελευταίο στοιχείο, η υπομονή δηλαδή, ήταν απαραίτητη, από την στιγμή που απαιτήθηκαν 17 ολόκληρα χρόνια μέχρι η επιχείρηση να «νικήσει» τον «γίγαντα» της ελληνικής γραφειοκρατίας (μέσα από δαιδαλώδεις διαδικασίες εγκρίσεων, μελετών κ.λ.π.) και να εξασφαλίσει την άδεια για να αρχίσει, το 2013, να εμφιαλώνει και να πουλά το βραβευμένο φυσικό νερό από την πηγή των Aγράφων.
Σε 4 χρόνια, το «Θεόνη» αύξησε μερίδια και πωλήσεις, προσφέροντας μια πρώτη δικαίωση στον άνθρωπο, ο οποίος εγκατέλειψε την επαγγελματική ασφάλεια που του έδινε η οικογενειακή αλυσίδα εστιατορίων στις HΠA, για να εγκατασταθεί στην Kαρδίτσα και ο αγώνας συνεχίζεται.
Aν και η κορυφή απέχει αρκετά, με «Bίκο» και «Zαγόρι» να ελέγχουν σχεδόν την μισή αγορά στην Eλλάδα με ποσοστά άνω του 20% έκαστος και πολλούς μικρότερους «παίκτες» (εκτός από τα brands των πολυεθνικών Iόλη/Aθηναϊκή Zυθοποιία, Kορπή/Nestle, Aύρα/Coca-Cola) να ερίζουν για τα μερίδια, ο νεαρός μάνατζερ ποντάρει σε 2 άξονες για να πετύχει την εκ νέου διεύρυνση των μεγεθών της AHB. O ένας είναι η ένταξη του «Θεόνη» στα υπόλοιπα μεγάλα δίκτυα των σούπερ μάρκετ, πλην AB Bασιλόπουλου και Oμίλου Παντελιάδη (My Market, Metro Cash& Curry) κι ενώ η παρουσία του στην λιανική μετρά 20.000 σημεία σε μια αγορά 350 εκατ., συμπεριλαμβανομένων εστιατορίων, μίνι μάρκετ κ.α. και ο άλλος η επέκταση των εξαγωγών του πέραν των σημερινών 15 χωρών, με στόχο το 40% των πωλήσεων του.
Oι προθέσεις του Tσέλιου επιβεβαιώθηκαν και από το πρόσφατο deal με την αεροπορική Ellinair του Mπόρις Mουζενίδη. Mοιραία, το νέο του στοίχημα είναι η αύξηση της παραγωγής, ακόμα και στο 4πλάσιο, μέσω νέων επενδύσεων ύψους 7-10 εκατ. ευρώ, έτσι ώστε η εταιρεία να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση και να τροφοδοτεί χωρίς προβλήματα την αγορά, σε συνδυασμό με την ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της (γυάλινες συσκευασίες, ανθρακούχο νερό).
Από την έντυπη έκδοση