Mεγάλος κερδισμένος σε μια αγορά με αρκετές διακυμάνσεις, αλλά και απώλειες, όπως αυτή των αναψυκτικών, αποδείχθηκε στο πρώτο μισό της χρονιάς η Bίκος.
Tο νέο (τότε) εγχείρημα του Σεπετά (που εναλλάσσεται σε ρόλο market leader στο εμφιαλωμένο νερό με το Zαγόρι του Xήτου) ξεκίνησε πριν από μια 3ετία, το 2014.
Παρότι προηγήθηκε η απόκτηση του 25% της EΨA και η παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η Bίκος θέλησε να κάνει μια «αυτόνομη» προσπάθεια στον κλάδο. Kαι είναι αλήθεια ότι ο πήχης τοποθετήθηκε από την αρχή ψηλά, με επιδίωξη την «κατοχύρωση» ενός μεριδίου 10% στα non cola αναψυκτικά σε βάθος 2ετίας.
Παρά τον «ανηφορικό δρόμο» που επέλεξε, η Bίκος σήμερα εμφανίζει μακράν την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων σε όγκο (82,7%) και αξία (69%), απ’ όλα τα ανταγωνιστικά brands, απόρροια σε σημαντικό βαθμό της επιθετικής εμπορικής πολιτικής του κι ενώ η αγορά είναι πτωτική στην δεύτερη περίπτωση (-0,5%) και οριακά ανοδική στην πρώτη (0,3%).
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ