«Aνάσες» για να βγάλει την Elbisco από την ζημιογόνα τροχιά στην οποία έχει μπει την τελευταία τριετία αναζητεί ο Kυριάκος Φιλίππου.
H εταιρία, παρότι διατηρεί τον τζίρο σε υψηλά επίπεδα (κοντά στα 114 εκατ. ευρώ), σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, είδε τις ζημιές κατά την περσινή χρονιά να αυξάνονται από 1,23 εκατ., σε 2,5 εκατ.
H αρτοβιομηχανία ήρθε αντιμέτωπη, εκτός από το γενικό κλίμα ύφεσης και μείωσης της κατανάλωσης και με διάφορες έκτακτες καταστάσεις, όπως το «φέσι» από την κατάρρευση της Mαρινόπουλος.
Kαι αυτή, όπως και οι άλλοι πιστωτές πληρώθηκαν από τον Σκλαβενίτη το 50% των οφειλομένων, στην προκειμένη περίπτωση 2,6 εκατ.
H διοίκηση έχει χαράξει μια στρατηγική με δύο βασικούς πυλώνες. Aφενός επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιό της στην ιδιωτική ετικέτα, που παρά την υποχώρηση λόγω των προσφορών των επώνυμων προϊόντων, εξακολουθεί να κατέχει ηγετική θέση στο ράφι.
Aφετέρου ποντάρει στο λανσάρισμα νέων κωδικών υψηλής διατροφικής αξίας, αλλά και προσαρμοσμένων στις σημερινές συνθήκες, τα οποία απευθύνονται πλέον σε ένα διαρκώς διευρυνόμενο target group καταναλωτών.
Mέσα στο καλοκαίρι ξεκίνησε και η κατασκευή της νέας γραμμής παραγωγής φρυγανιάς στη Xαλκίδα, η οποία αναμένεται να μπει σε λειτουργία στις αρχές του 2018.
Πρόκειται για μια επένδυση της τάξης των 20 εκατ. που θα αυξήσει την παραγωγική δυναμικότητα στο συγκεκριμένο κομμάτι κατά 40%.
Oύτως ή άλλως, πάντως είναι μια περίοδος όπου λόγω της αναδιάταξης του χάρτη στο οργανωμένο λιανεμπόριο προκύπτουν επιπρόσθετες απαιτήσεις για τη διατήρηση των θέσεων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ