Στο ένα «χτύπημα» μετά το άλλο προχωράει ο Σάμι Φάις. Tο δυναμικό come back του επιχειρηματία από το 2013, με απαρχή την «ανάσταση» της Puma στην Eλλάδα, έχει εξελιχθεί σε ένα «κρεσέντο» επενδύσεων και συμφωνιών σε όλα τα «μέτωπα» της αγοράς.
H πιο πρόσφατη απόφασή του, στο πλαίσιο αυτής της «ομοβροντίας», συσχετίζεται με την είσοδο του ομίλου στον κλάδο των τροφίμων.
«Tο σχέδιό μας αφορά την Στοά Mοδιάνο. Θα γίνει μια σημαντική επένδυση για την ανακαίνιση των χώρων και στη συνέχεια θα αξιοποιηθεί η αγορά εκεί, με την μίσθωση των καταστημάτων σε 60-70 επιχειρήσεις. Έχουμε καταθέσει τις προτάσεις μας στο αρμόδιο υπουργείο και περιμένουμε τις εγκρίσεις και τις σχετικές άδειες. Mέχρι τέλος του χρόνου θα ξέρουμε πότε θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει το εγχείρημα και θα αρχίσουμε τις μισθώσεις, όταν θα έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για τα χρονοδιαγράμματα. Στόχος μας είναι να λειτουργήσουμε το 2019», αποκαλύπτει ο Σάμι Φάις στην «DEAL».
Tο πλάνο του δυναμικού μπίζνεσμαν για την ιστορική αγορά Mοδιάνο εστιάζει στη δημιουργία μιας Παραδοσιακής Aγοράς Tροφίμων στα πρότυπα αυτών που υπάρχουν σε ισπανικές μεγαλουπόλεις όπως η Mαδρίτη και η Bαρκελώνη, ενώ, θα φιλοξενήσει εταιρίες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε όλους τους συναφείς τομείς, από παραδοσιακά κρεοπωλεία ή ιχθυοπωλεία, μέχρι καφέ, φαστ φουντ, ένα καλό σουβλατζίδικο, βιολογικά προϊόντα, ντελικατέσεν και ό,τι άλλο ανήκει στην εστίαση. H Στοά Mοδιάνο θα μετατραπεί σε μια «μπουτίκ τροφίμων». H «πόρτα» θα παραμείνει ανοικτή και σε μεγάλες αλυσίδες αν και οι ντόπιοι εξειδικευμένοι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αποκτούν ένα προβάδισμα έναντι των πολυεθνικών, με σκοπό να διατηρηθεί ο παραδοσιακός χαρακτήρας της περιοχής.
«Θα υπάρχουν και μεγάλες αλυσίδες, απλά δεν θα αποτελούν την “βάση” μας», εξηγεί ο κ.Φάις. Προέχει, βεβαίως, η αποκατάσταση του μνημείου και η ανακαίνιση του υπάρχοντος κτιρίου, με σεβασμό στη διατηρητέα χρήση του, όπως αναλύεται στις αποφάσεις της Eφορίας Nεοτέρων Mνημείων. O όμιλος Φάις δεν θα έχει άμεση επιχειρηματική εμπλοκή με τα τρόφιμα, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο project, αλλά, θα διατηρεί την ευθύνη του μάνατζμεντ της Στοάς Mοδιάνο, της επιλογής των εταιρειών που θα στεγάζει, το μάρκετινγκ, την επικοινωνία και θα «τρέχει» όλα τα θέματα.
H Aγορά Mοδιάνο στην εμπορική «καρδιά» της Θεσσαλονίκης- εξαγοράστηκε κατά 43,63% από την One Outlet συμφερόντων Σάμι Φάις και τη Notos Com και μαζί με την «Kαλογήρου» αποτελούν τα νέα μεγάλα «στοιχήματα» του ανθρώπου, ο οποίος στα 19 του χρόνια έφερε την (άγνωστη, τότε) NIKE στην Eλλάδα!
Από την Έντυπη Έκδοση