Παρά την καθοδική πορεία του ελληνικού ΑΕΠ τα τελευταία χρόνια, η ΚΡΙ ΚΡΙ κατάφερε να αυξήσει τις εξαγωγές της από τα 3,6 εκατ. ευρώ σε 24 εκατ. ευρώ. Το συνδυασμένο ετήσιο ποσοστό ανάπτυξης (CAGR) αυξήθηκε κατά 23,5%.
Μέσα σε 9 χρόνια μια «μικρή» εταιρεία κέρδισε την θέση της ανταγωνιζόμενη κολοσσούς σε απαιτητικές αγορές, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ολλανδία.
Όπως συζητείται στην αγορά η παρουσία της ΚΡΙ ΚΡΙ στο Λονδίνο δεν είναι τυχαία καθώς δεν αποκλείεται να βρεθούν funds που θα θελήσουν να επωφεληθούν από την ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας.