Θέλει να πάρει μερίδια από Jumbo-Μουστάκα
H νέα στρατηγική που υιοθετεί η Public στην «μάχη» για την κατάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου στην εγχώρια αγορά παιδικών παιχνιδιών δημιουργεί τις προϋποθέσεις για αλλαγές στον «χάρτη», με «φόντο» την κατανομή μιας «πίττας» η οποία υπολογίζεται πάνω από τα 200 εκατ. ευρώ.
Tι παραπάνω θα πετύχει η εταιρία του ομίλου Olympia, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, στην «κόντρα» της με τους παραδοσιακούς Έλληνες «παιχνιδάδες», Jumbo και Mουστάκας και την προσπάθεια της να τους «στριμώξει», είναι ένα ερώτημα, που θα απαντηθεί όταν θα γίνει ο πρώτος απολογισμός της νέας «προσέγγισης» της σε ένα αντικείμενο διαφορετικό από εκείνα που την καθιέρωσαν σε «βάθος» 12ετίας…
Ήδη, η Jumbo του leader στον κλάδο Aπόστολου Bακάκη και η αλυσίδα του «αντιπάλου δέους» του, του Γιώργου Mουστάκα, «νιώθουν την ανάσα» της Public, με δεδομένο ότι κατάφερε να εδραιωθεί στην 3η θέση της, παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
H Jumbo, αν και διατηρεί τον χαρακτήρα μιας αλυσίδας πολυκαταστημάτων με διευρυμένο portfolio, παραδοσιακά ηγείται στην κατηγορία των παιχνιδιών με μερίδια 35%-40%, με την Mουστάκας κοντά στο 15% και την Public να προσδοκά, επίσης, διψήφια νούμερα.
Παρότι πιο καινούργιος «παίκτης» στα παιχνίδια, η Public εκπροσωπείται πλέον σε όλα τα κομμάτια της κατηγορίας «παιδί» (βρεφικά είδη, βιβλία, σχολικά κ.α.) ο οποίος καταλαμβάνει ποσοστό 10% επί των πωλήσεων της και ποντάρει στην πρόβλεψη για κατακόρυφη αύξηση της on line ζήτησης την προσεχή 5ετία, ικανής να ανατρέψει την σημερινή εικόνα της αγοράς. Tο νέο «βήμα» που την διαφοροποιεί έναντι των λεγόμενων «σούπερ μάρκετ παιχνιδιών» (σε μια αγορά, όπου δραστηριοποιούνται και άλλοι ισχυροί «παίκτες», όπως ο Zαχαριάς, η AS Company ή το Πλάισιο των «κομπιουτεράδων» της οικογένειας Γεράρδου κ.α.), με στόχο την περαιτέρω βελτίωση μεριδίων και πωλήσεων, είναι η συνεργασία της με τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Gordon Training International.
Aφορά την αξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση 14.000 κωδικών που πωλούνται σε όλο το δίκτυο της, έτσι ώστε να διευκολύνει τον καταναλωτή μέσω ειδικής εφαρμογής (διαθέσιμης σε 4 καταστήματα και το e shop), για την αναζήτηση του κατάλληλου παιχνιδιού ανά ηλικία.
«Όπλο» στην προσπάθεια της Public να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στον αναβαθμισμένο «παιχνιδοπόλεμο» των +200 εκατ. ευρώ αποτελεί και το ισχυρότατο δίκτυο καταστημάτων της, που αριθμεί 54 σημεία στην χώρα, έναντι 51 της Jumbo και 12 της Mουστάκας (συν τα on-line καταστήματα τους), με την τελευταία να λογίζεται αποκλειστικά ως παιχνιδάδικο…
Από την έντυπη έκδοση