Δυναμική είσοδο στην αμερικανική αγορά, με πρώτο σταθμό τη Νέα Υόρκη, κάνει η ελληνική start-up Blueground η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της φιλοξενίας και προσφέρει υψηλής ποιότητας διαμερίσματα σε στελέχη εταιριών, πρεσβειών και άλλων οργανισμών.
Η επιλογή της Νέας Υόρκης αποτελεί στρατηγική απόφαση της εταιρίας, καθώς ως σημαντικό οικονομικό κέντρο και έδρα για μερικές από τις πιο μεγάλες εταιρίες παγκοσμίως, αποτελεί την ιδανική αφετηρία για επέκταση στην αγορά της Αμερικής.
Από το 2013, οπότε και ιδρύθηκε η blueground, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων ιδιοκτητών ακινήτων σε Αθήνα, Κωνσταντινούπολη και Ντουμπάι, παρέχοντάς τους σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως σταθερό μηνιαίο εισόδημα, συμβόλαια μακράς διάρκειας και μεγάλη ευελιξία. Στα πάνω από 600 υψηλών προδιαγραφών διαμερίσματά της, η Blueground έχει υποδεχθεί χιλιάδες εταιρικά στελέχη, προσφέροντάς τους μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας.
«Η επιτυχής δοκιμασία του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε τρεις πολύ διαφορετικές πόλεις μεταξύ τους, μας δίνει την αυτοπεποίθηση να συνεχίσουμε σε μεγαλύτερες αλλά και πιο ανταγωνιστικές και απαιτητικές αγορές, όπως είναι η αγορά της Αμερικής», δήλωσε σχετικά ο Θάνος Γεραμάνης, Partner&CountryManagerΕλλάδος της blueground, ενώ ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, συνιδρυτής και CEO της εταιρίας είπε «Τα πρώτα μας βήματα στη Νέα Υόρκη είναι ήδη πολύ θετικά. Όραμά μας, να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας διαμονή, που συνδυάζει σύγχρονες ανέσεις με τη ζεστασιά ενός σπιτιού σε ολοένα και περισσότερους εταιρικούς ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο».
Σημειώνεται ότι μέσα στα τέσσερα χρόνια λειτουργίας της έχει λάβει χρηματοδότηση πάνω από 6,9 εκατομμύρια ευρώ από τη VentureFriends, την Endeavor, την Εθνική Τράπεζα μέσω του προγράμματος NBG BusinessSeeds και το Jabbar Internet Group με έδρα τη Μ. Ανατολή, ενώ έχει παρουσία σε Ελλάδα, Τουρκία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.