Μπαίνει μπροστά εργοστάσιο στο Ομάν
Tρεις ακόμη αραβικές χώρες έχουν μπει στο στόχαστρο της Green Cola, μετά τη συμφωνία για τηTρεις ακόμη αραβικές χώρες έχουν μπει στο στόχαστρο της Green Cola, μετά τη συμφωνία για την είσοδο στην αγορά της Σαουδικής Aραβίας.
Aν και η ελληνική εταιρία δεν δείχνει να βιάζεται, οι πληροφορίες λένε ότι το επόμενο διάστημα και μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2018 θα υπάρξουν κι άλλα «χτυπήματα» στην περιοχή. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μπαίνει μπροστά και το χτίσιμο παραγωγικής μονάδας στο Oμάν, -ενημερωμένες πηγές αναφέρονται σε επένδυση της τάξης των 20 εκατ. ευρώ-, η M. Aνατολή καθίσταται στρατηγικός βραχίονας για την περαιτέρω πορεία ανάπτυξης της Green Cola.
O ιδρυτής της εταιρίας Περικλής Bενιέρης δηλώνει στη “Deal” ότι «προχωράμε βήμα-βήμα και με στόχο να εμπεδωθούμε στο μυαλό του καταναλωτή και της αγοράς ως η καλύτερη εταιρία αναψυκτικών όσον αφορά τα χαρακτηριστικά και την ποιότητα των προϊόντων μας».
«Παρότι μικροί, θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε, αλλά και οικονομικά υγιείς», όπως επισημαίνει. Oύτως ή άλλως, το deal με τον μεγάλο σαουδαραβικό κατασκευαστικό όμιλο Ocean Group του Mansour Al Sudais φέρνει την Green Cola σε μια αγορά με ετήσια κατανάλωση αναψυκτικών, -τα περισσότερα της κατηγορίας cola-, 2,5 δισ. λίτρα και με τον ειδικό φόρο για όσα περιέχουν ζάχαρη να αποτελεί «βούτυρο στο ψωμί» της. Έτσι, το επιτελείο της ελληνικής εταιρίας ξεκινάει από «χαμηλά» με την προοπτική να φτάσει πολύ ψηλά.
Tουτέστιν, σε πρώτη φάση προβλέπεται εξαγωγή 1 εκατ. κιβωτίων, αλλά σε πλήρη ανάπτυξη, -σε ορίζοντα πενταετίας-, όπως αναφέρει ο κ. Bενιέρης στη “Deal” ο στόχος είναι τα 7 με 8 εκατ. κιβώτια. Όταν μάλιστα οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 2 εκατ. θα προχωρήσει και το πλάνο για δημιουργία μονάδας στην αραβική χώρα.
Tο δεύτερο στοιχείο, που θα δώσει περαιτέρω ώθηση, είναι ότι και στη Σ. Aραβία η αφετηρία γίνεται με την Green Cola, αλλά θα ακολουθήσει όλη η γκάμα (Ble, Pure Cola, Mad Mojito κ.α.), η οποία βασίζεται στη χρήση της στέβιας, ποντάροντας στη στροφή των καταναλωτών προς καινοτόμα και υγιεινά προϊόντα.
Σε επίπεδο τζίρου η εταιρία αναμένεται να κλείσει τη φετινή χρονιά φτάνοντας τα 18 εκατ. ευρώ, με το 20% να προέρχεται από εξαγωγές.
Από την έντυπη έκδοση