Σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ εντός και εκτός συνόρων.
Στην Ελλάδα η Κρι Κρι είναι δεύτερη σε μερίδια αγοράς στο παγωτό με 15,2%, όπου είναι και η μοναδική αμιγώς ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο και δεύτερη επίσης στο επώνυμο γιαούρτι με μερίδιο αγοράς 14,2%.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το μερίδιο αγοράς της Κρι Κρι στο γιαούρτι το 2008 ήταν 4% και τον Αύγουστο του 2107 είχε σκαρφαλώσει στο 14,2% (συνολική αξία αγοράς 180 εκατ. ευρώ).
Όπως αναφέρει το ΒΗΜΑ σήμερα το γιαούρτι αντιπροσωπεύει το 70% των πωλήσεων της εταιρείας. Των πωλήσεων που από 9,1 εκατ. ευρώ το 2000 θα διαμορφωθούν στο τέλος του 2017 στα 81 εκατ. ευρώ. Το 30% των εσόδων – περίπου 24 εκατ. ευρώ – προέρχονται από αγορές του εξωτερικού. Το 2009 οι εξαγωγές ήταν μόλις 4 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας κ. Παναγιώτης Τσινάβος 1 στους 4 Έλληνες προτιμά το γιαούρτι της εταιρείας, δηλαδή μερίδιο αγοράς κοντά στο 25%. Αυτό συμβαίνει γιατί η εταιρεία παράγει και τροφοδοτεί με private label προϊόντα μεγάλες αλυσίδες όπως Βασιλόπουλος, My Market, Μασούτης κ.ά.
Τα private label προϊόντα στο γιαούρτι είναι και η δύναμη της Κρι Κρι στις εξαγωγές.
Οι επενδύσεις
Σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, «για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής η εταιρεία υλοποιεί επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Ετσι, οι συνολικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές αναμένεται να ξεπεράσουν τα 40 εκατ. κατά την πενταετία 2014-2018, δημιουργώντας το πλέον σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη».
Στο πρώτο εξάμηνο του 2017 τα έσοδα της Κρι Κρι διαμορφώθηκαν στα 41,19 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18,4% σε σχέση με το περσινό εξάμηνο, τα κέρδη ebitda ενισχύθηκαν στα 8,2 εκατ. ευρώ από 6,17 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 4,9 εκατ. ευρώ έναντι 3,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2016. Στην εταιρεία απασχολούνται 350 εργαζόμενοι και επιπλέον 200 πωλητές.