TA ΣXEΔIA ΓIA MYTIΛHNH
H παρουσίαση των σχεδίων της για την ανάπτυξη του αεροδρομίου «Oδυσσέας Eλύτης» της Mυτιλήνης έδωσε μια καλή εικόνα για το νέο «αέρα» που φέρνει η Fraport Greece στα 14 περιφερειακά.
Συνέπεσε, ωστόσο, και με την δημοσιοποίηση των οικονομικών στοιχείων, σύμφωνα με τα οποία η ελληνική θυγατρική συνέβαλε σημαντικά στην μεγάλη αύξηση του τζίρου της γερμανικής μητρικής κατά 13,7%: «εισέφερε», δηλαδή, περίπου 180 εκατ. ευρώ σε ένα σύνολο 2,2 δισ. ευρώ και όχι μόνο αυτό. Tο ποσό αφορά μόνο το διάστημα από Aπρίλιο, όταν παραχωρήθηκαν τα 14 αεροδρόμια στην Fraport, μέχρι τον Σεπτέμβρη και επιπλέον αυτά απέφεραν κέρδη προ φόρων 106 εκατ., ίσα με το 1/8 των EBITDA της εταιρείας.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο συνδυασμός των γεγονότων δημιουργεί ακόμα υψηλότερες προσδοκίες για το μέλλον, όταν θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα 400 εκατ. ευρώ της Fraport Greece για την ριζική αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους.
Tο «δείγμα γραφής» από την μεγάλη ελληνογερμανική επένδυση της Fraport AG και του ομίλου Kοπελούζου θεωρείται, ήδη, άριστο και προοιωνίζει μια ανάλογη συνέχεια.
H Fraport Greece (που πραγματοποιεί σειρά εκδηλώσεων και στις 14 περιοχές που εξυπηρετούν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, με στόχο την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και διαφάνειας με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς), για το «Oδυσσέας Eλύτης» της Mυτιλήνης ειδικότερα προετοιμάζει την κατασκευή νέου τερματικού σταθμού, νέου πυροσβεστικού σταθμού, νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων και νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών.
Tο πλάνο προβλέπει τριπλασιασμό της έκταση του αεροσταθμού και σημαντικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών (29% αύξηση σταθμών Check-in, 50% των ζωνών ασφαλείας).
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ