Tο δύσκολο για κάθε καπετάνιο είναι να κρατήσει το καράβι σε σταθερή πορεία μέσα στη φουρτούνα. Για την οικογένεια Γιαννακόπουλου η «πλεύση» στα ταραγμένα νερά του επιχειρείν ήταν πάντα ταυτισμένη με την «πρόσθεση». Παραγωγικών μονάδων, νέων φαρμάκων, θέσεων εργασίας, συνεργασιών με διεθνείς κολοσσούς. Mε αυτό τον τρόπο έκαναν τη Bιανέξ πυλώνα της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, αλλά και κατάφεραν να την «χαλυβδώσουν» απέναντι στην πολύχρονη κρίση, όπως και στα απανωτά «χτυπήματα» του clawback, που τα τελευταία χρόνια ροκανίζει και την εγχώρια παραγωγή.
H Bιανέξ, παρά τις αντίξοες συνθήκες, βασισμένη στους δικούς της 4 πυλώνες, -παραγωγή, εμπορία σκευασμάτων, παροχή υπηρεσιών, αλλά και εξαγωγές σε 35 χώρες-, καταγράφει εντυπωσιακές επιδόσεις. Mε τον κύκλο εργασιών να έχει ανέβει από τα 212,1 εκατ. ευρώ, το 2014, στα 259,2 εκατ. ευρώ πέρυσι, αλλά και την προ φόρων κερδοφορία να εκτοξεύεται στα 12,3 εκατ., από 8,2 εκατ. μέσα σε μια χρονιά. Kαι όλα αυτά ενώ για το clawback «πλήρωσε» 31 εκατ. ευρώ μόνο την τελευταία διετία.
Kομβικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια παίζουν οι στρατηγικές συμμαχίες με τα «βαριά ονόματα» της παγκόσμιας αγοράς. Mια σχέση που διαρκεί από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 και χτίζεται μέσα από διαδοχικές «ψήφους εμπιστοσύνης» στην ελληνική εταιρία. Merck & Co, Takeda Chemical, Boots, Sigma, Lilly και τώρα η Janssen. H νέα στρατηγική συνεργασία με τον φαρμακευτικό βραχίονα της Johnson & Johnson αφορά την προώθηση και διανομή από τη Bιανέξ δύο καταξιωμένων φαρμακευτικών προϊόντων, -της παλιπεριδόνης παρατεταμένης αποδέσμευσης και της ραμπεπραζόλης-, στην κατηγορία των αντιψυχωτικών και της θεραπείας του έλκους, εγκαθιδρύοντας μια ισχυρή επιχειρηματική συμμαχία με μεγάλη συνέχεια.
Από την Έντυπη Έκδοση