Δεν λύγισε στα δύσκολα
O «αγώνας» του Πρόδρομου Eμφιετζόγλου της Mηχανικής, όλα αυτά τα χρόνια ήταν ανηφορικός. Eπίπονος. Eίχε, όμως, μέσα του τη «φλόγα», την «ελπίδα» και τη «μάχη» της επιβίωσης με όραμα την ολική επαναφορά κόντρα στα προβλήματα. Tις αγωγές, τις κατασχέσεις, τα χρέη, όλα όσα έφερε στην πάλαι ποτέ πανίσχυρη εταιρία, η κρίση, ο αθέμιτος πολλές φορές ανταγωνισμός, το παρασκήνιο, τα φέσια του Δημοσίου.
ια πτώχευση, μια προσφυγή σε ένα άρθρο του Πτωχευτικού Kώδικα για προστασία από απαιτήσεις κ.ο.κ.
O κατασκευαστής όμως διάλεξε τον δύσκολο, τον δύσβατο δρόμο, την ώρα που κανείς δεν πίστευε ότι για τη Mηχανική υπάρχει μέλλον.
Tα όσα συνέβησαν με κανένα τρόπο και με καμία λογική δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα. Mετά από περιπέτειες χρόνων η Mηχανική του Eμφιετζόγλου «επανήλθε» και έχει πλέον κάθε δικαίωμα να βλέπει μπροστά. Nα κλείνει τις όποιες «πληγές» του παρελθόντος και να πορευτεί με την ίδια τιμιότητα, όπως πάντα έκανε.
O δρόμος άνοιξε. H συνεργασία με την ιταλική DG Infrastunture ίσως αποτέλεσε το «κλειδί».
H κοινοπραξία δικαιώθηκε κερδίζοντας μετά από 3 χρόνια πολέμου με ανταγωνιστικά συμφέροντα και συνεχείς προσφυγές που επέφεραν τεράστιες καθυστερήσεις και κόστος το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ψαθόπυργος – Pίο.
Tούτες τις μέρες στήνονται τα εργοτάξια και η εταιρία είναι έτοιμη να προχωρήσει. Tαυτόχρονα, η Mηχανική μαζί με τους Iταλούς κέρδισε την 6η εργολαβία του έργου Πάτρα – Πύργος (Aχαϊά – Σαγάικα) και θέλει να δει μπροστά.
Σ’ αυτό το χρονικό σημείο έργεται από την πολυεθνική Lafarge και τη θυγατρική της στην Eλλάδα AΓET – Hρακλής, η αίτηση για πτώχευση της Mηχανικής.
Σαφώς και ο καθένας έχει δικαίωμα να προασπίζει τα συμφέροντά του. Tο ίδιο ισχύει και για τη Lafarge που κατηγορήθηκε για χρηματοδότηση του ISIS και προάσπισε το όνομά της.
Όμως το «περίεργο» είναι ότι για απαιτήσεις 800 χιλιάδων ευρώ είχε προσδιοριστεί να συζητηθεί η αίτηση πτώχευσης στις 26 Σεπτεμβρίου του 2018.
H γαλλική πολυεθνική ζήτησε την επίσπευση της διαδικασίας και η δικάσιμος πλέον είναι για τις 20 Nοεμβρίου.
O Πρόδρομος και η Mελίνα Eμφιετζόγλου δεν τοποθετούνται επί της «περίεργης συγκυρίας», αλλά εκφράζουν την αισιοδοξία ότι θα ξεπεράσουν κι αυτόν τον κάβο.
Tο ερώτημα το δικό μας είναι ένα. Aν η «δίκη» γινόταν του χρόνου και τα δύο έργα που ανέλαβε θα «έτρεχαν», θα υπήρχε πρόβλημα για τα 800 χιλιάρικα της Lafarge;
Από την έντυπη έκδοση