Συνεχίζει να κάνει έντονη την παρουσία της στην ελληνική αγορά η γαλλική Alstom, καθώς είναι ο μοναδικός διεκδικητής για την πώληση 25 συρμών τραμ για το δίκτυο της Αθήνας. Σε επίπεδο υποδομών – τεχνολογίας παρουσιάζει εξίσου μεγάλη δραστηριότητα, καθώς έχει συμμετάσχει σε όλα τα μεγάλα έργα Μετρό στην Αθήνα, έχει μάλιστα παραδώσει τους συρμούς πρώτης γενιάς των γραμμών 2 και 3, αλλά και του Προαστιακού και του σιδηροδρομικού δικτύου γενικότερα.
Σε επίπεδο έργων αυτή την εποχή είναι στην κοινοπραξία που κατασκευάζει την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας στον Πειραιά, ενώ συμμετέχει σε δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, στο Θριάσιο Πεδίο και τον διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας.
Η εταιρεία συμμετέχει και στον διαγωνισμό για τη Γραμμή 4 του Μετρό. Ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό έχουν εκδηλώσει τέσσερις κοινοπραξίας στις οποίες συμμετέχουν μεγάλες Ελληνικές κατασκευαστικές μαζί με πολυεθνικούς ομίλους, και συγκεκριμένα: Η Τέρνα κατεβαίνει μαζί με τη γαλλική Vinci και τη Siemens, η J&P Αβαξ μαζί με την ιταλική Ghella SpA και τη γαλλική Alstom, η Άκτωρ έχει συμμαχήσει με τις ιταλικές Ansaldo STP και Hitachi Rail Italy, και τέλος η Archirodon και ο όμιλος Μυτιληναίου που κατεβαίνουν μαζί με την FCC.
Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη είναι δυο σημαντικές εργολαβίες που σύντομα θα ολοκληρωθούν και θα βελτιώσουν την κατάσταση των συστημάτων λειτουργίας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Πρόκειται για την ανάταξη της σηματοδότησης στον σιδηροδρομικό διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και το σύστημα ERTMS που φαίνεται ότι οδεύουν προς ολοκλήρωση. Συνολικά η εργολαβία της ανάταξης της σηματοδότησης θα τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2018, ενώ για τα έργα που έγιναν θα υπάρχει και μία τριετής περίοδος συντήρησης από την ανάδοχο (ΤΟΜΗ-ALSTOM).