Την τύχη της στα υπερπόντια ταξίδια αποφάσισε να δοκιμάσει μια «ελληνόφωνη» αεροπορική εταιρεία, με έντονο το ελληνικό στοιχείο στο προσωπικό της, από το γενικό εμπορικό διευθυντή, μέχρι και τους τεχνικούς.
Πρόκειται για την Hellenic Imperial, μια αεροπορική εταιρεία που δραστηριοποιείται την τελευταία τετραετία στο χώρο των ναυλωμένων πτήσεων (τσάρτερς) και η οποία από τις 24 Ιουνίου 2011 αρχίζει τακτικές απευθείας πτήσεις από την Αθήνα προς τη Νέα Υόρκη και αντίστροφα, ενώ στο πρόγραμμά της περιλαμβάνονται και πτήσεις προς το Λονδίνο και την Αραβική Χερσόνησο.
Πιό συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία θα εκτελεί πτήσεις τέσσερις φορές την εβδομάδα. Κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο, με ώρα αναχώρησης από Αθήνα στις 17:30 και άφιξη στη Νέα Υόρκη στις 21:30 της επόμενης μέρας, τοπική ώρα. Αντίστοιχα, οι πτήσεις από Νέα Υόρκη θα αναχωρούν στις 23:00 με άφιξη στην Αθήνα στις 17:00 της επόμενης μέρας.
Οι πτήσεις θα εκτελούνται με αεροσκάφη Airbus Α-340 των 349 θέσεων, τα οποία διαθέτουν οκτώ θέσεις Premium Business, 24 θέσεις Business Class και 217 Economy.
Από την πρώτη Ιουλίου η εταιρεία ανοίγει τα φτερά της και στην ευρωπαϊκή αγορά, με απευθείας πτήσεις, έξι φορές την εβδομάδα, Αθήνα-Λονδίνο Gatwick, ενώ στις αρχές του επόμενου μήνα αρχίζει και πτήσεις προς Κουβέϊτ με τρία δρομολόγια την εβδομάδα. Αργότερα θα αρχίσουν πτήσεις και προς το Ντουμπάι.
Όπως δήλωσε ο γενικός εμπορικός διευθυντής της Hellenic Imperial, Κώστας Μαυρίκης, φιλοδοξία της εταιρείας είναι να πληρώσει το κενό που άφησε η Ολυμπιακή Αεροπορία στους απανταχού ομογενείς. Ήδη, τόνισε, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους Έλληνες της Αμερικής να ταξιδέψουν με την εταιρεία.
Η Hellenic Imperial είναι ιδιοκτησίας του Ιορδανού Ταλάλ Αμπουρεγιάλ, ιδρύθηκε το 2006 και διαθέτει δύο Airbus Α-340 και τέσσερα Boing 747. Επιπλέον, το 2010 κέρδισε το βραβείο της καλύτερης αεροπορικής εταιρείας τσάρτερ από το Ινστιτούτο Μεταφορών.
Η εταιρεία πλαισιώνεται στην πλειοψηφία της από Έλληνες πιλότους και πληρώματα καμπίνας, στελέχη της πρώην Ολυμπιακής, ενώ η τεχνική υποστήριξη γίνεται στην τεχνική βάση της Ολυμπιακής από επίσης τεχνικούς της πρώην Ολυμπιακής και η «βαριά» συντήρηση γίνεται στο εξωτερικό. Τέλος, την επίγεια εξυπηρέτηση στην Ελλάδα έχει αναλάβει η Swissport.